Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Administracyjnych

Loconi Intermodal S.A.O firmie

  • Łużycka 8A
    Gdynia, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Pełny etat
  • Specjalista

Loconi Intermodal S.A.

Łużycka 8A

Gdynia

Zespół LOCONI INTERMODAL S.A. poszukuje…

Specjalista ds. administracyjnych

(miejsce pracy: Gdynia)

Kim jesteśmy?

  • Firmą z polskim kapitałem z siedzibą w Gdyni, jednym z największych operatorów intermodalnych w Polsce, a także właścicielem lądowych terminali kontenerowych w kilku miejscach w Polsc;
  • Świadomym pracodawcą, który ponad wszystko wierzy w to, że to człowiek jest jego najcenniejszym aktywem i jednym z kluczowych źródeł sukcesu organizacji;
  • Zespołem ciepłych, koleżeńskich osób, dla których praca to coś więcej niż obowiązek.

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • Traktujesz swoją pracę jako coś więcej niż wymianę świadczenia za świadczenie;
  • Jesteś gotowy do tego, żeby pełnić rolę lub w niedługiej przyszłości osiągnąć status specjalisty/eksperta na swoim stanowisku;
  • Jesteś nastawiony na rozwój, samokształcenie oraz ponadprogramowe działania;
  • Chcesz wziąć aktywny udział w budowaniu naszej firmy, marki i naszych standardów;
  • Rozumiesz, że o tym, jak profesjonalna jest firma, decydują Twoje działania;
  • Zwyczajowo dbasz o mienie swojego pracodawcy i jego dobre imię, jak o swoje.
Specjalista ds. Administracyjnych

Kluczowe zadania

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie kompleksowe i samodzielne:

  • Organizacja pracy recepcji i biura;
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
  • Wsparcie zarządu w zakresie bieżących zadań administracyjnych;
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie;
  • Obsługa dokumentacji prawnej i urzędowej;
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych;
  • Organizowanie podróży służbowych;
  • Zarządzanie flotą firmy;
  • Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy.

Wymagane kwalifikacje i kluczowe oczekiwania:

  • Minimum kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Dynamiczne i kreatywne podejście do realizacji założonych celów;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie;
  • Praktyczna znajomość pakietu Office;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoka kultura osobista i znajomość zasad savoir vivre’u biznesowego;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat (docelowo umowa na czas nieokreślony);
  • Pracę zdalną w okresie pandemii (wprowadzenie w obowiązki częściowo zdalnie, częściowo w biurze);
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kompetencji;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Partnerską i przyjazną atmosferę pracy w zespole.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy