Oferta pracy

Specjalista ds. Administracyjnych i Zakupów

PPG IndustriesO firmie

  • Cieszyn

    Cieszyn, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa administracyjna działu Inżynierii I Utrzymania Ruchu

  • Przygotowanie specyfikacji ofertowych

  • Pozyskiwanie ofert

  • Negocjacje handlowe

  • Nadzór nad sprawną realizacja procesu zakupowego

  • Poszukiwanie nowych dostawców części zamiennych, materiałów technicznych i usług serwisowych

  • Ocena dostawców

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarach produkcyjnych

  • Doświadczenie w zakupach materiałów technicznych i usług oraz prowadzeniu rozmów handlowych

  • Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne

  • Znajomość j. angielskiego w zakresie zrozumienia dokumentacji technicznej oraz kontaktów z dostawcami maszyn

  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej

  • Umiejętność pracy w zespole oraz zdolności interpersonalne

W firmie PPG każdego dnia:

  • Współpracujemy z klientami, aby kreować wartości dla obydwu stron.

  • Komunikujemy światu, że działamy jako jedna firma — „One PPG”.

  • Ufamy naszym pracownikom — każdego dnia, bez wyjątku.

  • Urzeczywistniamy plany.

  • Prowadzimy działalność, jakbyśmy wszyscy byli właścicielami firmy.

  • Dzisiaj działamy lepiej niż wczoraj.