Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ELIKO MOŃKA Spółka Jawna z siedzibą w Konopiskach przy ul. Częstochowskiej 30, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

ELIKO MOŃKA sp.j.

Specjalista ds. administracyjnych

ELIKO MOŃKA sp.j.O firmie

  • Konopiska (pow. częstochowski), śląskie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 23 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ELIKO MOŃKA sp.j.

ELIKO MOŃKA Spółka Jawna, lider w swojej branży, produkuje kilkadziesiąt rodzajów grzałek oraz elementów grzejnych wytwarzanych seryjnie. Ponadto realizujemy indywidualne zamówienia na wykonawstwo grzałek nietypowych, oferując naszym klientom fachowe doradztwo i pomoc projektanta.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Konopiska (pow. częstochowski)

Opis stanowiska

  • Obsługa bieżących rozmów telefonicznych
  • Obsługa bieżącej korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • Realizacja gospodarki odpadami w fabryce (organizacja segregacji, karty odpadów, BDO, sprawozdania i deklaracje)
  • Weryfikacja Białej Listy Podatników VAT
  • Organizacja i utrzymanie porządku w dokumentacji biurowej (faktury, WZ, umowy itp)
  • Identyfikacja osób wchodzących / wjeżdżających na teren firmy
  • Nadzór nad terminami badań certyfikujących dla produktów
  • Archiwizacja dokumentów
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań oraz pism administracyjnych
  • Nadzór nad ubezpieczeniami: grupowymi pracowników, floty pojazdów, nieruchomości i infrastruktury technicznej
  • Nadzór nad terminowością przeglądów floty pojazdów
  • Nadzór nad odzieżą roboczą w fabryce
  • Identyfikacja potrzeb dot. materiałów biurowych
  • Organizacja spotkań, szkoleń, podróży służbowych
  • Dbałość o czystość oraz stan infrastruktury biurowej i socjalnej (zarządzanie 2-osobowym zespołem)
  • Inne prace administracyjne

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub podobnym
  • Bardzo dobra organizacja dokumentów papierowych w biurze
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Biegła obsługa narzędzi biurowych (komputer, telefon, ksero itp)
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, skrupulatność odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Mile widziane doświadczenie w BDO i znajomość gospodarki odpadami w przedsiębiorstwie

Co oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę
  • Interesującą pracę w firmie poszukującej innowacyjnych rozwiązań
  • Stałe godziny pracy w trybie stacjonarnym
  • Otwartość na zmiany


ELIKO MOŃKA Spółka Jawna, lider w swojej branży, produkuje kilkadziesiąt rodzajów grzałek oraz elementów grzejnych wytwarzanych seryjnie. Ponadto realizujemy indywidualne zamówienia na wykonawstwo grzałek nietypowych, oferując naszym klientom fachowe doradztwo i pomoc projektanta.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych

Opis stanowiska

  • Obsługa bieżących rozmów telefonicznych
  • Obsługa bieżącej korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • Realizacja gospodarki odpadami w fabryce (organizacja segregacji, karty odpadów, BDO, sprawozdania i deklaracje)
  • Weryfikacja Białej Listy Podatników VAT
  • Organizacja i utrzymanie porządku w dokumentacji biurowej (faktury, WZ, umowy itp)
  • Identyfikacja osób wchodzących / wjeżdżających na teren firmy
  • Nadzór nad terminami badań certyfikujących dla produktów
  • Archiwizacja dokumentów
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań oraz pism administracyjnych
  • Nadzór nad ubezpieczeniami: grupowymi pracowników, floty pojazdów, nieruchomości i infrastruktury technicznej
  • Nadzór nad terminowością przeglądów floty pojazdów
  • Nadzór nad odzieżą roboczą w fabryce
  • Identyfikacja potrzeb dot. materiałów biurowych
  • Organizacja spotkań, szkoleń, podróży służbowych
  • Dbałość o czystość oraz stan infrastruktury biurowej i socjalnej (zarządzanie 2-osobowym zespołem)
  • Inne prace administracyjne

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub podobnym
  • Bardzo dobra organizacja dokumentów papierowych w biurze
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Biegła obsługa narzędzi biurowych (komputer, telefon, ksero itp)
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, skrupulatność odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Mile widziane doświadczenie w BDO i znajomość gospodarki odpadami w przedsiębiorstwie

Co oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę
  • Interesującą pracę w firmie poszukującej innowacyjnych rozwiązań
  • Stałe godziny pracy w trybie stacjonarnym
  • Otwartość na zmiany

Ogłoszenie archiwalne