BA GLASS POLAND Sp. z o.o.

Specjalista ds. Administracyjnych

BA GLASS POLAND Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 8 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista
Logo
Line
BA Glass Poland należy do międzynarodowej Grupy Ba Glass i jest jednym z największych producentów opakowań szklanych. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań


Zakres obowiązków:

  • zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań,
  • organizacja podróży służbowych,
  • koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych,
  • wsparcie administracyjne działu finansowego,
  • kontakt z dostawcami – obsługa korespondencji, odbieranie telefonów.

Wymagania:

  • zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie do pracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
  • obsługa pakietu MsOffice w szczególności znajomość Excela,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość j. niemieckiego,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji, takt,
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: ambicja, otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość SAP.

OFERUJEMY:

    • stabilne warunki zatrudnienia
    • możliwości rozwoju zawodowego
    • dostęp do firmowego programu szkoleń
    • prywatna opieka medyczna
    • karta Multisport
    • możliwa praca na część etatu dla studentów ostatnich lat studiów

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Grafika dolna
BA Glass Poland należy do międzynarodowej Grupy Ba Glass i jest jednym z największych producentów opakowań szklanych. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjnych

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań,
  • organizacja podróży służbowych,
  • koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych,
  • wsparcie administracyjne działu finansowego,
  • kontakt z dostawcami – obsługa korespondencji, odbieranie telefonów.

Wymagania:

  • zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie do pracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
  • obsługa pakietu MsOffice w szczególności znajomość Excela,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość j. niemieckiego,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji, takt,
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: ambicja, otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość SAP.

OFERUJEMY:

    • stabilne warunki zatrudnienia
    • możliwości rozwoju zawodowego
    • dostęp do firmowego programu szkoleń
    • prywatna opieka medyczna
    • karta Multisport
    • możliwa praca na część etatu dla studentów ostatnich lat studiów

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy