Specjalista Ds. Administracyjnych

Budimex SA

  • Pruszków

    Pruszków, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • weryfikacja ilości godzin przepracowanych przez pracowników i przygotowanie miesięcznych zestawień koniecznych do rozliczenia premii pracowników, na podstawie informacji uzyskanych od bezpośrednich przełożonych.

  • przygotowanie harmonogramów pracy pracowników, uwzględniających absencje oraz zgłoszone plany urlopowe.

  • bieżąca kontrola administracyjna w zakresie przepływu dokumentów pracowniczych w ramach Rejonu.

  • nadzór nad przestrzeganiem i stosowaniem procedur wewnętrznych oraz przepisów administracyjno-prawnych.

  • współpraca z obszarem BHP w zakresie zamówień niezbędnego wyposażenia BHP oraz sprzętu ochrony indywidualnej dla pracowników.

  • organizacja szkoleń dla pracowników.

  • niezbędnej dokumentacji.

  • nadzór nad ewidencją sprzętu i narządzi oraz sporządzanie raportów niezbędnych do rozliczanie czasu pracy sprzętu

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu- zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja lub kierunki pokrewne,

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy,

  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w administrowaniu zasobami ludzkimi,

  • mile widziane doświadczenie zdobyte w agencji pracy tymczasowej

  • wielozadaniowość i umiejętność wyznaczania priorytetów,

  • bardzo dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel

  • dodatkowym atutem będzie znajomość Ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym.

  • dyspozycyjności do pracy w naszym biurze w Pruszkowie

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • system premiowy

  • dzień wolny w urodziny

  • Wymiany międzynarodowe

  • Ciekawy program szkoleń

  • Dobrą atmosferę w pracy

Budimex SA

Jesteśmy liderem wśród pracodawców w branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Działamy na rynku w Polsce nieprzerwanie od 1968 roku. Zatrudniamy ponad 7000 pracowników, realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku. Cenimy sobie profesjonalizm, pasję tworzenia oraz partnerskie relacje.

Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.

Przewiń do profilu firmy