Specjalista ds Administracyjnych w branży budowlanej

PGNiG Oddział w SanokuO firmie

PGNiG Oddział w Sanoku

Sienkiewicza 12

Sanok

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA jest liderem rynku gazu ziemnego w Polsce oraz odpowiada za utrzymanie bezpieczeństwa energetycznego kraju. PGNiG SA jest nie tylko największą firmą wydobywczą w Polsce, ale również dąży do tego, by być jednym z najlepszych Pracodawców. Dokładamy starań, by zapewnić naszym Pracownikom stabilną pracę, stwarzać możliwości rozwoju i podejmowania interesujących wyzwań zawodowych

Poszukujemy pracownika na stanowisko
Specjalista ds Administracyjnych w branży budowlanej
(w zakresie spraw budowlanych i instalacji sanitarnych)
PGNiG SA w Warszawie Oddział w Sanoku
Dział Administracji
miejsce pracy: 38-500 Sanok, ul. Sienkiewicza 12

Zadania

  • Prowadzenie spraw z zakresu administrowania budynkami we współpracy z działami merytorycznymi Oddziału;
  • Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz udział w wykonywaniu okresowych przeglądów i kontroli budynków i budowli;
  • Planowanie i przygotowywanie wniosków o zadania inwestycyjne, remontowe i prace naprawcze;
  • Sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów i przedmiarów robót;
  • Weryfikowanie dokumentacji pod kątem spełnienia określonych przez inwestora wymagań;
  • Reprezentowanie Działu w trakcie wykonywania robót, m. in. poprzez:
    • uczestniczenie w protokolarnym przekazywaniu placu budowy lub terenu wykonywania robót oraz ustaleniach związanych z pracami remontowymi i naprawczymi;
    • bieżący nadzór, kontrola postępów i rozliczanie prowadzonych prac remontowych i naprawczych;
    • współpraca z inspektorem nadzoru i wykonawcami;
    • monitorowanie zgodności i jakości wykonawstwa z projektami technicznymi, obowiązującymi normami, przepisami BHP i p. poż., Prawem budowlanym
  • Udział w odbiorach technicznych, końcowych i gwarancyjnych;
  • Prowadzenie spraw związanych z zakupem usług naprawczych i serwisowych, m. in. poprzez:
    • wyszukiwanie wykonawców usług;
    • zbieranie i analizowanie ofert na wykonanie usług;
    • przygotowywanie zleceń;
    • odbiór jakościowy i ilościowy zamówionych usług;
    • rozliczanie zleceń oraz weryfikacja faktur
  • Prowadzenie umów w zakresie realizowanych zadań

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: budownictwo lub inżynieria środowiska;
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub w specjalności instalacyjnej;
  • Dobra znajomość zasad kosztorysowania;
  • Dobra znajomość oprogramowania MS Office, AutoCad, obsługa programu do kosztorysowania np. Rodos, Norma PRO;
  • Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa związana z pełnieniem funkcji kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
  • Przynależność do Izby Inżynierów oraz posiadanie ubezpieczenia OC

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność i umiejętność współpracy;
  • Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu;
  • Dokładność;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Dyspozycyjność (gotowość do pracy w terenie, w różnych godzinach i dniach tygodnia);
  • Gotowość do dokształcania się i rozwoju zawodowego;
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B;
  • Mile widziana obsługa systemu SAP;
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Pracę w dużej, stabilnej Spółce;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Dostęp do bogatej oferty szkoleń;
  • Pakiet medyczny;
  • Atrakcyjny finansowo pakiet świadczeń pracowniczych;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy