Oferta pracy

Specjalista ds. Administracyjnych

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

Bank Gospodarstwa Krajowego

Chmielna 73

Warszawa

Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.

Specjalista ds. Administracyjnych

Odpowiedzialność i zadania:

  • Zapewnienie należytego utrzymania nieruchomości wykorzystywanych przez Bank i racjonalne zarządzanie budżetem w tym zakresie
  • Przygotowanie dokumentacji do postępowań na wybór wykonawcy w zakresie usług administrowania nieruchomościami
  • Nadzór nad realizacją umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie usług administrowania nieruchomościami
  • Rozliczanie kosztów z zakresu administrowania nieruchomościami
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowania nieruchomościami
  • Nadzór nad działaniami prowadzonymi przez wykonawców świadczących usługi administrowania nieruchomościami
  • Uczestniczenie w projektach determinujących zmiany w administrowaniu nieruchomości
  • Kontrola merytoryczna faktur z zakresu odpowiedzialności

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Około 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obszarem zarządzania nieruchomościami
  • Umiejętność weryfikacji projektów i dokumentacji technicznej oraz kosztorysów, bardzo dobra znajomość prawa w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Ze względu na charakter pracy wymagana jest sprawność fizyczna umożliwiająca realizację zadań w utrudnionych warunkach technicznych
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej i BHP
  • Mile widziana znajomość prawa budowlanego oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa ppoż
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość j. angielskiego

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Owocowe dni

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy