Abyśmy mogli uwzględnić Pani/Pana kandydaturę w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych, prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez VD ER sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych”.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. administracyjnych

VD ER sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

VD ER sp. z o.o.

VD ER sp. z o.o. jest spółką, która zarządza nieruchomościami komercyjnymi zlokalizowanymi głównie we Wrocławiu, w tym biurowcami ZITA i EPSILON. W biurowcu ZITA zlokalizowany jest jedno z najlepszych wrocławskich biur coworkingowych. Spółka zajmuje się również nabywaniem nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Mając na uwadze, że spółka planuje dalej się rozwijać, realizować inwestycje budowlane, poszukuje ambitnych i sympatycznych pracowników, którzy stworzą skuteczny i rozwojowy zespół.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Wrocław

Do obowiązków kandydata należeć będzie:

1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura poprzez

  • dbanie wewnętrzny i zewnętrzny obieg dokumentów,
  • rejestrowanie archiwizacja dokumentów (pisma, faktury, umowy, zestawienia),
  • obsługę sekretariatu spółki,
  • realizację zakupów,
  • dbanie o wystrój,

2. Zapewnianie wyposażenia pracowników i współpracowników Spółki w narzędzia pracy oraz materiały biurowe,

3. Nadzorowanie utrzymania biura, wyposażenia i pozostałych zasobów administracyjnych poprzez nadzór nad dostawcami usług (np. porządkowych),

4. Przygotowanie i doprowadzenie do zawarcia umów administracyjnych i rozliczeniowych,

5. Administrowanie środkami trwałymi i majątkiem niskocennym (prowadzenie zestawień, wystawianie dokumentów księgowych związanych ze środkami trwałymi, uczestnictwo w inwentaryzacjach),

6. Pozyskiwanie ofert i obejmowanie ubezpieczeniem składników majątku oraz obszarów działalności spółek w grupie,

7. Koordynowanie spraw personalnych w spółce oraz odpowiedzialność za współpracę z zewnętrznym podmiotem obsługującym spółkę w tematach kadrowo-płacowych,

8. Administracyjne wsparcie procesu rekrutacyjnego w spółce,

9. Organizowanie spotkań integracyjnych,

10. Współpracowanie z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi usługi na rzecz spółki w zakresie doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego, audytu, księgowości, floty samochodowej,

11. Dbanie o płynny i sprawny przepływ dokumentów i informacji w spółce,

12. Administracyjne wsparcie zarządu spółki.

Wymagania i kompetencje:

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość zasad i przepisów z obszaru administracji,
  • skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu,
  • znajomość MS Office,
  • umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze kadrowo-płacowym lub prawnym (sporządzanie prostych umów, rozumienie tekstów prawnych, itp.).

Kandydatom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich umiejętności i kwalifikacji,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilność zatrudnienia i dobrą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • dostęp do dobrze wyposażonego zaplecza socjalnego,
  • ciekawe spotkania integracyjne.


VD ER sp. z o.o. jest spółką, która zarządza nieruchomościami komercyjnymi zlokalizowanymi głównie we Wrocławiu, w tym biurowcami ZITA i EPSILON. W biurowcu ZITA zlokalizowany jest jedno z najlepszych wrocławskich biur coworkingowych. Spółka zajmuje się również nabywaniem nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Mając na uwadze, że spółka planuje dalej się rozwijać, realizować inwestycje budowlane, poszukuje ambitnych i sympatycznych pracowników, którzy stworzą skuteczny i rozwojowy zespół.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych

Do obowiązków kandydata należeć będzie:

1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura poprzez

  • dbanie wewnętrzny i zewnętrzny obieg dokumentów,
  • rejestrowanie archiwizacja dokumentów (pisma, faktury, umowy, zestawienia),
  • obsługę sekretariatu spółki,
  • realizację zakupów,
  • dbanie o wystrój,

2. Zapewnianie wyposażenia pracowników i współpracowników Spółki w narzędzia pracy oraz materiały biurowe,

3. Nadzorowanie utrzymania biura, wyposażenia i pozostałych zasobów administracyjnych poprzez nadzór nad dostawcami usług (np. porządkowych),

4. Przygotowanie i doprowadzenie do zawarcia umów administracyjnych i rozliczeniowych,

5. Administrowanie środkami trwałymi i majątkiem niskocennym (prowadzenie zestawień, wystawianie dokumentów księgowych związanych ze środkami trwałymi, uczestnictwo w inwentaryzacjach),

6. Pozyskiwanie ofert i obejmowanie ubezpieczeniem składników majątku oraz obszarów działalności spółek w grupie,

7. Koordynowanie spraw personalnych w spółce oraz odpowiedzialność za współpracę z zewnętrznym podmiotem obsługującym spółkę w tematach kadrowo-płacowych,

8. Administracyjne wsparcie procesu rekrutacyjnego w spółce,

9. Organizowanie spotkań integracyjnych,

10. Współpracowanie z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi usługi na rzecz spółki w zakresie doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego, audytu, księgowości, floty samochodowej,

11. Dbanie o płynny i sprawny przepływ dokumentów i informacji w spółce,

12. Administracyjne wsparcie zarządu spółki.

Wymagania i kompetencje:

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość zasad i przepisów z obszaru administracji,
  • skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu,
  • znajomość MS Office,
  • umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze kadrowo-płacowym lub prawnym (sporządzanie prostych umów, rozumienie tekstów prawnych, itp.).
2 - 4 lat

Kandydatom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich umiejętności i kwalifikacji,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilność zatrudnienia i dobrą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • dostęp do dobrze wyposażonego zaplecza socjalnego,
  • ciekawe spotkania integracyjne.

Ogłoszenie archiwalne