Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

  • Bielsko-Biała, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-11-09
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 2018-12-09)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    Opis stanowiska

     

    Do zadań na stanowisku należeć będzie administrowanie i obsługa powierzonych nieruchomości, w szczególności:

    • bieżący nadzór nad nieruchomościami,
    • prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
    • współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
    • protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
    • przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,
    • dokonywanie odczytów wskazań liczników,
    • rozliczanie kosztów dostawy mediów,
    • opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,
    • bieżący kontakt z lokatorami,
    • bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.

    Wymagania

    • doświadczenie zawodowe związane z nieruchomościami (mile widziane),
    • licencja zarządcy nieruchomości lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
    • biegła znajomość pakietu MS Office,
    • prawo jazdy kat. B,
    • dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie.

    Oferujemy

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • pakiet opieki medycznej.

     

    Miejsce pracy

     

    (jako miejsce pracy wskazano lokalizację biura, natomiast do każdego biura przyporządkowany jest zasób nieruchomości, zlokalizowany na terenie podanej miejscowości oraz w miejscowościach pobliskich/obrzeżnych, o których szczegółowo kandydat zostanie poinformowany w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej):

    • Dolnośląskie (Wrocław, Jelenia Góra, Kłodzko)
    • Kujawsko-Pomorskie (Piła, Grudziądz)
    • Lubelskie (Grójec, Radom)
    • Małopolskie (Kielce, Bielsko-Biała)
    • Mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Legionowo)
    • Zachodniopomorskie (Szczecin, Świdwin, Świnoujście)
    Osoby spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłania CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz". Prosimy o dopisanie miejscowości, w której chcą Państwo pracować.
     
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w formacie pdf., aplikacje w innym formacie zostaną odrzucone. Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
    WAŻNE!
     
    Prosimy o umieszczenie w CV jednej z poniższych klauzul o ochronie danych osobowych (aplikacje bez klauzuli nie będą mogły być rozpatrzone):
     
    Wyrażam wobec AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administrowania nieruchomościami.
     
    lub
     
    Wyrażam wobec AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administrowania nieruchomościami a także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
    Informujemy, że administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Starościńskiej 1, 01-516 Warszawa.
     
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o. o. w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administrowania nieruchomościami (lub jeśli została wyrażona taka wola, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji). Pani/Pana dane osobowe, w przypadku wyboru innego kandydata, będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od rozstrzygnięcia niniejszej rekrutacji.
     
    Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
    Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.