Oferta pracy

Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami

Rossmann SDP O firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce, natomiast swoją Centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych sklepów rozbudowujemy poszczególne działy w Centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna. 
Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami

Zadania:

  • administrowanie lokalami na podstawie umów najmu, wypełnianie postanowień i terminów w nich zawartych,
  • współpraca z urzędami w całej Polsce w zakresie uzyskiwanych decyzji urzędowych,
  • sporządzanie aneksów/porozumień regulujących bieżące sprawy administracyjne,
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem lokali - współpraca z personelem drogerii,
  • bieżąca aktualizacja bazy danych związanych z umowami najmu,
  • prowadzenie korespondencji i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem nieruchomościami lub kurs zarządcy nieruchomości),
  • min. 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność interpretowania informacji zawartych w Księgach Wieczystych, KRS, aktach notarialnych związanych ze sprzedażą nieruchomości,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy (praca o charakterze biurowym),
  • umiejętność pracy w zespole.

Zatrudnionym osobom oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • szkolenia i rozwój osobisty,
  • pakiet socjalny oraz pakiet sportowy,
  • dofinansowanie wakacji, kolonii dla dzieci,
  • rozwijanie pasji: nurkowanie, jazda konna, warsztaty kulinarne, kursy tańca...
  • prywatną opiekę medyczną.

Ogłoszenie archiwalne