Rossmann SDP

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Rossmann SDP O firmie

Rossmann SDP

Świętej Teresy 109

Łódź

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce, natomiast swoją centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych sklepów rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Kogo szukamy?            

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko 

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Administrowanie lokalami na podstawie umów najmu, wypełnianie postanowień i terminów w nich zawartych,
  • Weryfikowanie dokumentów sankcjonujących zmiany w umowach, sporządzanie aneksów,
  • Bieżąca aktualizacja bazy danych związanych z umowami najmu,
  • Prowadzenie korespondencji i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami,
  • Współpraca z urzędami w zakresie uzyskiwanych decyzji urzędowych,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem lokali,
  • Przygotowywanie i rozliczanie budżetów w zakresie prowadzonych przez siebie lokali.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem nieruchomościami),
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność interpretowania informacji zawartych w Księgach Wieczystych, KRS, aktach notarialnych związanych ze sprzedażą nieruchomości,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kat. B.

Zatrudnionym osobom oferujemy:

  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków,
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy,
  • Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna i pakiet sportowy OK System, dofinansowywanie do posiłków w firmowej restauracji, dofinansowanie do wycieczek, wyjazdów wakacyjnych, wydarzeń sportowych i kulturalnych, rozwój pasji - nurkowanie, biegi, windsurfing i wiele innych!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce, natomiast swoją centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych sklepów rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Kogo szukamy?            

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko 

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Zadania:

  • Administrowanie lokalami na podstawie umów najmu, wypełnianie postanowień i terminów w nich zawartych,
  • Weryfikowanie dokumentów sankcjonujących zmiany w umowach, sporządzanie aneksów,
  • Bieżąca aktualizacja bazy danych związanych z umowami najmu,
  • Prowadzenie korespondencji i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami,
  • Współpraca z urzędami w zakresie uzyskiwanych decyzji urzędowych,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem lokali,
  • Przygotowywanie i rozliczanie budżetów w zakresie prowadzonych przez siebie lokali.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem nieruchomościami),
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność interpretowania informacji zawartych w Księgach Wieczystych, KRS, aktach notarialnych związanych ze sprzedażą nieruchomości,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kat. B.

Zatrudnionym osobom oferujemy:

  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków,
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy,
  • Bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna i pakiet sportowy OK System, dofinansowywanie do posiłków w firmowej restauracji, dofinansowanie do wycieczek, wyjazdów wakacyjnych, wydarzeń sportowych i kulturalnych, rozwój pasji - nurkowanie, biegi, windsurfing i wiele innych!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy