Oferta pracy

Specjalista ds. Administrowania obiektami

Fundacja AktywizacjaO firmie

  • Zielona Góra, lubuskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
 
#AKTYWUJPRACĘ
ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ
 
DLA NASZEGO KLIENTA POSZUKUJEMY KANDYDATÓW
ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM PRACY NA STANOWISKU:
Specjalista ds. Administrowania obiektami
W sposób szczególny do kandydowania zachęcamy
OSOBY POSIADAJĄCE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

 

W ramach współpracy otrzymasz:

  • umowę o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku
  • atrakcyjny system premiowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych,
  • kartę Multisport.

Twoja praca będzie polegała na:

  • administrowanie nieruchomościami własnymi i najmowanymi obsługiwanymi przez Obszar Operacyjny ds. Nieruchomości w Poznaniu,
  • prowadzenie racjonalnej gospodarki administrowanymi zasobami lokalowymi ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji wykorzystania powierzchni poprzez okresowe analizy wykorzystania powierzchni i wynajem pustostanów,
  • koordynacja procesu wizyt i oceny stanu technicznego i porządkowego placówek pocztowych oraz monitorowanie prawidłowości wykonywanych wizyt zgodnych z założeniami procesu wizytacji placówek pocztowych,
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych ze zgłoszonymi usterkami i awariami
  • w administrowanych obiektach oraz pracami konserwacyjnymi

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • posiadasz wykształcenie średniego, preferowane techniczne, mile widziane wyższe,
  • potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office,
  • doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami będzie dodatkowym atutem,
  • znasz ogólnie obowiązujące przepisy w zakresie dotyczącym nieruchomości,
  • posiadasz prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód, do wykorzystywania w celach służbowych,
  • posiadasz umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
  • posiadasz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • jesteś samodzielny, sumienny i komunikatywny.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała wyślij nam swoje CV

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Masz pytania? Zadzwoń: 500 071 833

Ogłoszenie archiwalne