Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. Aktywacji Trade Marketingowych - Kanał Nowoczesny

Stock Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Przełożenie inicjatyw marketingowych na konkretne mechanizmy promocyjne;

  • Przygotowanie, koordynacja i zarządzanie egzekucją dedykowanych działań promocyjnych dla wybranych klientów, a następnie ich podsumowywanie i rozliczanie;

  • Rozwój działań, narzędzi wspierających budowę dystrybucji numerycznej, rotację, wizerunek w zależności od celów poszczególnych marek;

  • Briefowanie i współpraca z agencjami, producentami, dostawcami rozwiązań trade’owych, przeprowadzanie postępowań przetargowych;

  • Projektowanie i prototypowanie materiałów POS oraz innych form komunikacji w punkcie sprzedaży;

  • Monitorowanie i analiza efektywności wdrażanych narzędzi ekspozycyjnych;

  • Współpraca w tworzeniu planów promocyjnych w obszarze wsparcia działań materiałami ekspozycyjnymi;

  • Monitorowanie działań konkurencji;

  • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby wewnętrzne oraz na spotkania z klientami;

  • Współpraca z innymi działami;

  • Bieżące wsparcie pracy działu.

Nasze wymagania

  • Min. 1 rok doświadczenia w dziale sprzedaży/trade marketingu

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Zarządzanie i Marketing)

  • Znajomość procesu tworzenia materiałów reklamowych

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym

  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia

  • Kreatywność rozumiana jako umiejętność wypracowywania konstruktywnych rozwiązań

  • Umiejętność formułowania wniosków na podstawie danych sprzedażowych, rynkowych i przekształcania ich w konkretne mechanizmy promocyjne

  • Odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Umiejętności pracy pod presją czasu, systematyczności

  • Umiejętności organizacji pracy, samodzielności, elastyczności, pracowitości

  • Umiejętności pracy w zespole

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów)

  • Orientacja na realizację celów biznesowych.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Praca w modelu hybrydowym

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (karta sportowa, karta medyczna, dofinansowania, dostęp

  • do platformy e-learningowej eTutor i inne), a także spotkania firmowe, integracje sportowe, konkursy z nagrodami

  • Zdobywanie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy

  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń

  • Pracę w zgranym zespole

  • Proces adaptacyjny nowych Pracowników

  • Owoce dni dla Pracowników przez cały rok

  • Lokalizacja biura – Warszawa Mokotów

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

Prosimy o przesyłanie zgłoszeń klikając na przycisk aplikowania.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Stock Polska Sp. z o.o.

Stock Polska – producent i dystrybutor takich marek jak Stock Prestige, Amundsen, Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Jim Beam, Dubliner, Beluga, Dictador. Firma będąca częścią Stock Spirits Group.

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce.

Siedziba naszej firmy znajduje się w Lublinie. Tutaj zlokalizowana jest Fabryka (ul. Spółdzielcza) oraz Lubelskie Centrum Logistyczne (ul. Metalurgiczna). W Warszawie znajduje się Biuro Zarządu, a Siły Sprzedażowe rozproszone są po całym kraju.

Przewiń do profilu firmy