Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. analityki internetowej

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. analityki internetowej
    Miejsce pracy: Poznań

    Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

    Jako specjalista ds. analityki internetowej będziesz odpowiedzialna/ odpowiedzialny za mierzenie i raportowanie efektywności kampanii prowadzonych w regionie EMEA i APAC w celu bieżącej optymalizacji rezultatów. Będziesz współpracował z zespołem Global Marketing Services oraz z lokalnymi marketerami w obszarze identyfikacji, mierzenia i analizy kluczowych wskaźników efektywności, zapewniających skuteczność prowadzonych kampani na wszystkich etapach ich powstawania - od koncepcji po wdrożenie. 

    Twój zakres obowiązków obejmie: 

    • rozumienie priorytetów marketingowych oraz prognozowanie i ustalanie celów kampanii,
    • wsparcie kampanii na etapie planowania i implementacji, a także tworzenie raportów i analiza wyników osiąganych w ramach poszczególnych strategii promocji online w celu identyfikacji najlepszych praktyk i optymalizacji podejmowanych działań oraz planu ich realizacji,
    • wsparcie lokalnych rynków w zakresie raportów i sprawozdań do kampanii oraz ich porównanie z wcześniej wyznaczonymi kluczowymi wskaźnikami efektywności,
    • rekomendacja innowacyjnych strategii marketingowych w oparciu o analizę dotychczasowych wyników i aktywności online naszej konkurencji, mających na celu optymalizację ruchu w poszczególnych kanałach komunikacji marketingowej, zaangażowania (user engagement) oraz doświadczenia użytkownika (user experience),
    • tagowanie kampanii i kontrola ich skuteczności we współpracy z domami mediowymi i wewnętrznymi partnerami marketingowymi,
    • budowanie pozytywnych relacji z regionalnymi i lokalnymi partnerami wewnętrznymi, w tym wsparcie i rekomendacja ulepszeń,
    • współpraca z partnerami, rozumienie ich potrzeb oraz proaktywna identyfikacja możliwości poprzez analizę dotychczasowych działań online,
    • opracowanie prostego i intuicyjnego raportu wszystkich bieżących aktywności online oraz jego aktualizacja w oparciu o informację zwrotną od partnerów wewnętrznych i zewnętrznych,
    • bieżąca ocena strategii aktywności online wdrażanych przez konkurencję oraz rekomendacja ulepszeń działań marketingowych w sieci na tle innych managerów zarządzających funduszami na rynkach globalnych.

    Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:

    • Swobodną atmosferę i możliwość wdrażania własnych pomysłów
    • Pracę w zepsole, który doda Ci skrzydeł

    Szukamy kandydatów, którzy posiadają:

    • ponad 3 lata doświadczenia w komunikacji i marketingu online w sektorze finansowym,
    • dobrą znajomość Google Analytics lub podobnych narzędzi analityki internetowej,
    • znajomość Tableau, Salesforce Marketing Cloud będzie plusem,
    • umiejętność rozumienia biznesu i wdrażania ulepszeń na postawie bieżącej obserwacji rynku,
    • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz skrupulatność w zakresie poszukiwania i analizy działań konkurencji,
    • doświadczenie w tworzeniu i priorytetyzacji kampanii w oparciu o analizę danych odbiorców i konkurencji, zarówno generowanych samodzielnie jak i dostarczanych przez partnerów,
    • praktyczną znajomość mediów społecznościowych, w tym kanałów video, oraz najlepszych praktyk w obszarze kampanii desktop & mobile, przekładająca się na realizację celów biznesowych,
    • wysoko rozwinięta umiejętność prezentacji i komunikacji, w mowie i w piśmie,
    • umiejętność pracy samodzielnej,
    • umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji oraz gotowość do pracy zespołowej,
    • wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, komunikacji, biznesu lub powiązanych dziedzin

    Zapewniamy: 

    • Umowę o pracę na okres 12 miesięcy
    • Lokalną pracę o globalnym zasięgu
    • Pracę z widokiem na Jezioro Maltańskie
    • Pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, Programy:Employee Assistance, Staff Investment, karta Multisport
    • Siłownię w biurze
    • Organizację pracy zgodną z filozofią work-life balance
    • Pracę w oparciu o wzajemne zaufanie i bieżący feedback
    • Możliwość zaangażowania się w projekty społeczne i lokalne inicjatywy
    Przed aplikacją zapoznaj się z Polityką prywatności Franklin Templeton Investments Poland.