Oferta pracy

Specjalista ds. Analityki

Empik S.A.O firmie

Empik S.A.

Marszałkowska 104/122

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Współpracę z zespołami rozwijającymi produkty empik.com (np. karta produktu, wyszukiwarka, konto klienta, proces zakupowy, subskrypcje, fronty web i app) przy definiowaniu wymiarów, metryk, celów i ich wdrażaniu w życie;

  • Typowanie obszarów do usprawnień na bazie przeprowadzonych analiz we współpracy z Product Ownerami poszczególnych domen;

  • Specyfikowanie zmian w data layer, samodzielne osadzanie kodów poprzez menadżera tagów dla projektów o wysokiej złożoności, współpraca z zespołem wdrożeniowym;

  • Utrzymanie i rozwój ustandaryzowanego planu analitycznego dla aplikacji mobilej i portalu empik.com;

  • Prowadzenie testów AB, odpowiedzialność za metodologię testów i pomiar;

  • Współpracę z osobami odpowiedzialnymi za Digital marketing, w szczególności wsparcie przy implementacji kodów trackingowych niezbędnych do prowadzenia zautomatyzowanych działań marketingowych;

  • Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem narzędzi typu Google Analytics, Excela, PowerBI i BigQuery).

Nasze wymagania

  • Posiadasz min. roczne doświadczenie zawodowe w analityce kampanii reklamowych digital/performance, w tym doświadczenie z zakresu prowadzenia analityki kampanii mobilnych / pobraniowych (app);

  • Posiadasz ugruntowane doświadczenie w pracy z Google Analytics i Google Analytics 360;

  • Świetnie radzisz sobie w obsłudze narzędzi takich jak: Google Data Studio, Firebase, BigQuery, Google Tag Manager, Google Tag Asisstant, Adform FLOW etc. .;

  • Masz min. roczną praktykę w prowadzeniu testów A/B;

  • Posługujesz się programem Excel na poziomie zaawansowanym;

  • Dobrze znasz systemy Jira i Power Bi;

  • Posługujesz się językiem HTML i JavaScript na poziomie średniozaawansowanym;

  • Posiadasz podstawową wiedzę na temat takich zagadnień jak modele atrybucji, trafficking (DCM/Adform), modele scoringowe etc.;

  • Potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski na podstawie danych i zachowań użytkowników, w celu zwiększania skuteczności działań reklamowych;

  • Posiadasz dobrze rozwinięte umiejętność samodzielnego zdobywania danych i przeprowadzania benchmarków.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • program rekomendacji pracowników

Empik S.A.

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując miliony produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów.

Przewiń do profilu firmy