Ta oferta pracy jest nieaktualna. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń Produktów Obsługi Klienta

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 22.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu. 

    Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników. 

    To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
     
     

    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń Produktów Obsługi Klienta

    Nr ref: TOK/2018/112
    Miejsce pracy: Kraków

    Zakres obowiązków

    • Tworzenie zestawień i raportów w obszarze obsługi klienta i sprzedaży.
    • Przygotowanie analiz na potrzeby zarządzania w obszarze obsługi klienta i sprzedaży.
    • Raportowanie efektywności funkcjonujących obszarów biznesowych w obszarze OK.
    • Opracowywanie i wdrażanie zasad raportowania zgodnie ze zleconym zapotrzebowaniem, w tym: analiza raportów systemowych oraz identyfikacja obszarów do poprawy.
    • Praca na bardzo dużej ilości danych.
    • Rozwój narzędzi, technik oraz systemów raportowania.

    Wymagania

    • Wykształcenie wyższe (Preferowane kierunki Ekonomiczne).
    • Min. 2-letnie doświadczenie w obszarze analiz.
    • Biegła znajomość pakietu MS Office – zwłaszcza MS Excel, MS Access, MS SQL Server.
    • Wysoki poziom umiejętności analitycznych i pracy z dużą ilością danych.
    • Podstawowa wiedza z zakresu statystyki, prognozowania i symulacji.
    • Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
    • Kreatywność, komunikatywność.
    • Umiejętność pracy w zespole oraz budowania partnerstwa.
    • Silna motywacja do pracy i stałego doskonalenia się.
    • Umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu.
    • Inicjatywa w działaniu i proponowanie ulepszeń.
    • Dążenie do osiągania wyników.
    • Prawo jazdy kategorii „B”.

    Oferujemy

    • Umowę na zastępstwo.
    • Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
    • Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych.
    • Możliwość rozwoju zawodowego.
    Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

    Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

    Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja