Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ASAJ Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez ASAJ Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: 08 – 110 Siedlce, ul. Kazimierza Przerwy – Tetmajera 1, drogą elektroniczną pod adresem elektronicznym: [email protected] lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 25 646 07 89.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
ASAJ Sp. z o.o.

Specjalista ds. analiz

ASAJ Sp. z o.o.O firmie

  • Siedlce, Polska
    Siedlce, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 12 dni
    7 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ASAJ Sp. z o.o.

Siedlce

Siedlce

Jako marka ASAJ istniejemy od 1990 roku. Jesteśmy największą siecią hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce. Posiadamy 15 filii stacjonarnych, trzy internetowe sklepy detaliczne: hurtelektrtyczny.pl, swiatloistyl.pl, szybkalampa24.pl, oraz pradzadarmo.com, a także profesjonalną biznesową platformę internetową - www.asaj.pl. Od 2003 r. jesteśmy członkiem elitarnej grupy zakupowej FEGIME - organizacji skupiającej około 230 hurtowni z 18 krajów Europy. Stawiamy na nowoczesność: wdrożyliśmy rozwiązanie chmurowe do pracy grupowej.

Specjalista ds. analiz

Miejsce pracy: Siedlce

Jesteś osobą komunikatywną, która lubi cyferki, tabelki i analizy? Potrafisz wyciągać syntetyczne wnioski i analitycznie myśleć w przyjaznej atmosferze pracy?
Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku z możliwością pracy w systemie Home Office?
Szybko, sprawnie i dokładnie działasz na podobnym stanowisku?

Weź udział w naszej rekrutacji

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach; dofinansowanie studiów)
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy

Zadania:

  • automatyzacja i optymalizacja procesów raportowych oraz rozwijanie narzędzi analitycznych (raportowanie w Excel, Excel PowerQuery, MS Power BI)
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej
  • weryfikacja poprawności danych wprowadzanych do systemu ERP i baz danych
  • cykliczne raportowanie wyników promocji marketingowych i sprzedażowych w oparciu o system raportowania
  • przygotowywanie analiz ad hoc - wsparcie analityczne innych działów firmy (klient wewnętrzny)

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub w trakcie zdobywania) – preferowane: informatyka, ekonomia, matematyka, ekonometria
  • bardzo dobrej znajomości języka SQL na poziomie pozwalającym swobodne pisanie zapytań do bazy danych
  • zaawansowanej znajomości MS Excel (funkcje, tab.przestawne. PowerQuery)
  • nastawienia na zdobywanie nowych umiejętności i ciągły rozwój kompetencji


Mile widziana znajomość systemów klasy BI np. MS Power BI, QlickView, Tableau

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Jako marka ASAJ istniejemy od 1990 roku. Jesteśmy największą siecią hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce. Posiadamy 15 filii stacjonarnych, trzy internetowe sklepy detaliczne: hurtelektrtyczny.pl, swiatloistyl.pl, szybkalampa24.pl, oraz pradzadarmo.com, a także profesjonalną biznesową platformę internetową - www.asaj.pl. Od 2003 r. jesteśmy członkiem elitarnej grupy zakupowej FEGIME - organizacji skupiającej około 230 hurtowni z 18 krajów Europy. Stawiamy na nowoczesność: wdrożyliśmy rozwiązanie chmurowe do pracy grupowej.

Specjalista ds. analiz

Jesteś osobą komunikatywną, która lubi cyferki, tabelki i analizy? Potrafisz wyciągać syntetyczne wnioski i analitycznie myśleć w przyjaznej atmosferze pracy?
Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku z możliwością pracy w systemie Home Office?
Szybko, sprawnie i dokładnie działasz na podobnym stanowisku?

Weź udział w naszej rekrutacji

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach; dofinansowanie studiów)
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy

Zadania:

  • automatyzacja i optymalizacja procesów raportowych oraz rozwijanie narzędzi analitycznych (raportowanie w Excel, Excel PowerQuery, MS Power BI)
  • dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej
  • weryfikacja poprawności danych wprowadzanych do systemu ERP i baz danych
  • cykliczne raportowanie wyników promocji marketingowych i sprzedażowych w oparciu o system raportowania
  • przygotowywanie analiz ad hoc - wsparcie analityczne innych działów firmy (klient wewnętrzny)

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub w trakcie zdobywania) – preferowane: informatyka, ekonomia, matematyka, ekonometria
  • bardzo dobrej znajomości języka SQL na poziomie pozwalającym swobodne pisanie zapytań do bazy danych
  • zaawansowanej znajomości MS Excel (funkcje, tab.przestawne. PowerQuery)
  • nastawienia na zdobywanie nowych umiejętności i ciągły rozwój kompetencji


Mile widziana znajomość systemów klasy BI np. MS Power BI, QlickView, Tableau

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne