Oferta pracy

Specjalista ds. Audytu i Monitoringu Procesów Sprzedaży

ALDI Sp. z o.o.O firmie

  • lubelskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

O firmie

ALDI to ponad 100 lat tradycji i doświadczenia. W grupie ALDI Nord, obecnej w 9 krajach, zatrudnionych jest ok. 60 000 pracowników. Naszym głównym celem jest dbanie o to, aby nasi klienci mogli zrobić kompleksowe zakupy złożone z produktów najwyższej jakości w dobrej cenie. Proste zasady i niezawodność to to, co określa nas w podejściu do klienta oraz pracowników. Rozwijaj z nami ALDI w Polsce

Odpowiedzialny i świadomy pracodawca, bogata historia tworzona nieprzerwanie od 1914 roku, zgrany zespół i nieustanna chęć rozwoju. To właśnie my – ALDI, twórca formatu dyskontu, który w Polsce posiada ponad 160 sklepów i ciągle otwiera nowe! Jeżeli chcesz być częścią naszego zespołu i wspólnie z Działem Optymalizacji Procesów Sprzedaży rozwijać ALDI w Polsce – aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. Audytu i Monitoringu Procesów Sprzedaży

Teren działania: woj. Mazowieckie, Lubelskie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie, Pomorskie, Łódzkie, Świętokrzyskie, Śląskie

Twoje zadania

  • Przeprowadzanie osobistych audytów i wizyt kontrolnych w sklepach w celu weryfikacji przebiegu procesów sklepowych.
  • Dokonywanie zdalnych kontroli procesów sklepowych z wykorzystaniem technicznych i informatycznych narzędzi wspierających.
  • Opracowywanie raportów z przeprowadzanych wizyt i działań kontrolnych.
  • Opracowywanie i przedstawianie rekomendacji działań naprawczych w obszarach zdefiniowanych na podstawie własnych analiz i obserwacji zebranych w trakcie audytów wykonanych w sklepach.
  • Przeprowadzanie analiz oraz przygotowywanie zestawień i raportów.

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów i kontroli w jednostkach handlowych lub usługowych, jak również w opracowywaniu raportów z powyższych kontroli (1 rok).
  • Praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie stosowania narzędzi systemowych i środków technicznych wspierających kontrolę procesów oraz monitoring realizacji standardów.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1.
  • Znajomość pakietu MS Office. Dobra znajomość MS Excel.
  • Gotowość do stałej pracy w terenie i przeprowadzania wizyt kontrolnych w placówkach rozproszonych na terenie określonego regionu.
  • Czynne Prawo Jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.
  • Spotkania integracyjne.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i wdrażania swoich pomysłów.
  • Wspierający i pozytywnie nastawiony zespół.
  • Pogłębione szkolenie wprowadzające w różnych działach naszej firmy.
  • Samochód służbowy
 
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zajęcia językowe
  • Pakiet sportowy
  • Telefon służbowy
  • Zadaniowy czas pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając
w przycisk poniżej. 

Etapy rekrutacji

  • Rozmowa rekrutacyjna etap I
  • Rozmowa rekrutacyjna etap II
  • Decyzja o zatrudnieniu

Ogłoszenie archiwalne