background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Automatyzacji w dziale BPO International

Rödl & PartnerO firmie

  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

  • Python

Twój zakres obowiązków

  • wykonywanie zleceń na potrzeby wewnętrznych działów firmy
  • współpraca z przedstawicielami innych działów firmy
  • konsultowanie problemów oraz wdrażanie usprawnień w wewnętrznych działach firmy
  • rozwiązywanie błędów systemowych
  • zarządzanie aplikacjami wewnętrznymi i prawami dostępu
  • dbanie o spójność danych w systemach
  • sporządzanie raportów, zestawień

Nasze wymagania

  • znajomość narzędzi takich jak: Power Query, Power BI
  • znajomość któregoś z języków programowania - VBA, SQL, DAX, Python
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • wykształcenie wyższe (studia o profilu ekonomicznym/informatycznym bądź pokrewnym)
  • zaawansowana znajomość MS Excel (tabele przestawne, zagnieżdżanie funkcji)
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacji pracy
  • umiejętność analitycznego myślenia

Mile widziane

  • mile widziane doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu

To oferujemy

  • pracę w kameralnym zespole zajmującym się wsparciem pracowników firmy na całym świecie we wdrażaniu narzędzi optymalizacyjnych
  • możliwość poznania i wdrażania w codziennej pracy metodologii lean management
  • partnerską atmosferę pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • pakiet benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ponad 25-letniej tradycji na polskim rynku
  • dodatkowe dwa dni wolne w roku

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • kawa / herbata
  • program rekomendacji pracowników
  • dwa dni w roku dodatkowo wolne
  • system kafeteryjny

Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 106 biur w 48 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym i prawnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing usług księgowości finansowej i kadrowo-płacowej. Można nas znaleźć w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.

Jesteśmy dumni z uzyskiwanych wyróżnień w konkursach branżowych, na które zapracowały interdyscyplinarne zespoły ekspertów. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu „Book of Lists” jako jedna z najlepszych firm doradztwa podatkowego, prawnego, księgowych i audytorskich.

W naszej Organizacji wiemy jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Zapewniamy naszym Pracownikom komfortowe warunki pracy oraz możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach poprzez uczestniczenie w różnych sekcjach sportowych i działaniach CSR.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Automatyzacji w dziale BPO International, Kraków