JTI

Specjalista ds. Badan Marketingowych i Analiz Rynkowych

JTIO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Praktykant/Stażysta

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, trzeciego pod względem wielkości koncernu tytoniowego na świecie. Grupa zatrudnia ponad 27 000 osób w 95 biurach oraz 25 fabrykach i ośrodkach badawczo-rozwojowych na całym świecie. JTI sprzedaje swoje produkty w 120 krajach, a lokalne portfolio reprezentowane jest przez takie marki jak Camel, LD, Winston i Glamour. JTI Polska, pracodawca nagrodzony certyfikatami Top Employers 2014 i Top Employers Europe 2014, to szansa na realizację innowacyjnych pomysłów, gwarancja dynamicznego rozwoju i możliwości międzynarodowej kariery.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:

Specjalista ds. Badan Marketingowych i Analiz Rynkowych
Miejsce pracy: Warszawa
Obszary odpowiedzialności

  • Prowadzenie badań marketingowych dla JTI Polska
  • Kontakt z klientami wewnętrznymi (diagnoza potrzeb badawczych organizacji; proponowanie odpowiednich metod i technik badawczych; dobór próby)
  • Kontakt z agencjami badawczymi (konsultacje metod i narzędzi badawczych; nadzór nad realizacją i  raportem)
  • Analiza danych, tworzenie raportów oraz rekomendacji
  • Kontrola przydzielonego budżetu
  • Zarządzanie danymi dotyczącymi rynku detalicznego oraz rozwój raportów (współpraca z agencjami dostarczającymi dane dot. sprzedaży wyrobów tytoniowych np. Centrum Monitorowania Rynku, Nielsen)
  • Przygotowanie analiz ad-hoc na podstawie danych dotyczących rynku detalicznego (współpraca z pozostałymi działami firmy oraz HQ)
  • Wsparcie Kierownika ds. Planowania i Badań Marketingowych
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych, cyklicznych raportów z wynikami rynkowymi JTI


Kwalifikacje I doświadczenie

  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy w zespołach badań marketingowych
  • Zdolności analityczne (umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków; mile widziana znajomość statystyki)
  • Zorientowanie na efekty, podejmowanie inicjatywy, samodzielność
  • Umiejętność zarządzania czasem
  • Dokładność, rzetelność i terminowość
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, ekonomia, zarządzanie i marketing
  • Zaawansowana obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy związanej z analizami finansowymi będzie dodatkowym atutem


Oferujemy

  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Szkolenia zawodowe i językowe
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Więcej informacji o firmie na stronie: www.jti.com oraz www.karierawjti.pl

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, trzeciego pod względem wielkości koncernu tytoniowego na świecie. Grupa zatrudnia ponad 27 000 osób w 95 biurach oraz 25 fabrykach i ośrodkach badawczo-rozwojowych na całym świecie. JTI sprzedaje swoje produkty w 120 krajach, a lokalne portfolio reprezentowane jest przez takie marki jak Camel, LD, Winston i Glamour. JTI Polska, pracodawca nagrodzony certyfikatami Top Employers 2014 i Top Employers Europe 2014, to szansa na realizację innowacyjnych pomysłów, gwarancja dynamicznego rozwoju i możliwości międzynarodowej kariery.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:

Specjalista ds. Badan Marketingowych i Analiz Rynkowych
Miejsce pracy: Warszawa
Obszary odpowiedzialności
  • Prowadzenie badań marketingowych dla JTI Polska
  • Kontakt z klientami wewnętrznymi (diagnoza potrzeb badawczych organizacji; proponowanie odpowiednich metod i technik badawczych; dobór próby)
  • Kontakt z agencjami badawczymi (konsultacje metod i narzędzi badawczych; nadzór nad realizacją i  raportem)
  • Analiza danych, tworzenie raportów oraz rekomendacji
  • Kontrola przydzielonego budżetu
  • Zarządzanie danymi dotyczącymi rynku detalicznego oraz rozwój raportów (współpraca z agencjami dostarczającymi dane dot. sprzedaży wyrobów tytoniowych np. Centrum Monitorowania Rynku, Nielsen)
  • Przygotowanie analiz ad-hoc na podstawie danych dotyczących rynku detalicznego (współpraca z pozostałymi działami firmy oraz HQ)
  • Wsparcie Kierownika ds. Planowania i Badań Marketingowych
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych, cyklicznych raportów z wynikami rynkowymi JTI

Kwalifikacje I doświadczenie
  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy w zespołach badań marketingowych
  • Zdolności analityczne (umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków; mile widziana znajomość statystyki)
  • Zorientowanie na efekty, podejmowanie inicjatywy, samodzielność
  • Umiejętność zarządzania czasem
  • Dokładność, rzetelność i terminowość
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, ekonomia, zarządzanie i marketing
  • Zaawansowana obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy związanej z analizami finansowymi będzie dodatkowym atutem

Oferujemy
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Szkolenia zawodowe i językowe
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji o firmie na stronie: www.jti.com oraz www.karierawjti.pl

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy