Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta i NPS

Heritage Real Estate

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i kompletowanie bazy danych klientów firmy w celu wykonania badań NPS

  • Przeprowadzanie badań poprzez cykliczne rozmowy telefoniczne z klientami firmy

  • Analizowanie i podejmowanie działań w zakresie podnoszenia satysfakcji klienta oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian dla procesów związanych z zadaniami na stanowisku

  • Raportowanie o poziomie satysfakcji / lojalności klientów

  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów na zlecenie przełożonego

  • Współpraca i komunikacja z działami firmy, celem podtrzymania standardów, które zapewnią klientom najwyższy poziom satysfakcji

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta lub helpdesk/call center

  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętności tworzenia analiz statystycznych oraz znajomość ilościowych i jakościowych metod oraz technik badawczych

  • Komunikatywność, miła i przyjazna aparycja oraz poprawna dykcja

  • Umiejętność uważnego słuchania

  • Rzetelność oraz sumienność w wykonywaniu obowiązków

  • Dobra organizacja pracy

Mile widziane

  • Empatia (wczuwanie się w emocje klienta umożliwia nawiązanie dobrej relacji i ułatwia nawiązanie aktywnego dialogu)

  • Znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku

  • Znajomość zagadnień z obszaru inwestowania i/lub nieruchomości będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Stabilne i atrakcyjne zatrudnienie (uop, um.zlec, konrakt B2B)

  • Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w młodym zespole

  • Pracę, której podstawą jest kontakt z klientem i realny wpływ na jego zadowolenie

  • Możliwość stałego rozwoju zawodowego i osobistego oraz poszerzania wiedzy

  • Liczne szkolenia

  • Prywatną opiekę medyczną (Enel-med)

  • Kawę i herbatę

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

Heritage Real Estate

Heritage Real Estate S.A. należy do niezależnego holdingu HRE Investments. Opierając się na wiedzy i unikalnym doświadczeniu, płynącym z wielu zrealizowanych z sukcesem projektów przez ostatnie lata, tworzymy wyselekcjonowane możliwości inwestycyjne, których celem jest budowa dobrobytu, bezpieczeństwa, a przede wszystkich dziedzictwa naszych Klientów. Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i zmotywowanych partnerów, dla których tak jak dla nas, Klienci stanowią najwyższą wartość. Osób charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą i biznesową. Posiadających doświadczenie z segmentu Private Banking oraz Business Consulting, którym nie jest obce zaspokajanie najbardziej wygórowanych potrzeb i oczekiwań Klientów. Partnerów, którzy razem z nami wezmą wspólną odpowiedzialność w wyznaczaniu nowej, najwyższej jakości obsługi Inwestora jaką daje Heritage Real Estate S.A.

Przewiń do profilu firmy

Priorytetem Naszej firmy jest utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów, a badanie opinii klientów jest istotnym źródłem wiedzy, które obrazuje w jakim stopniu potrzeby klientów są zaspakajane oraz czy obsługa oferowana przez naszych Menagerów spełnia najwyższe standardy.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za badanie satysfakcji i lojalności klientów firmy oraz badanie ich emocji.

Badanie zadowolenia klientów odbywa się poprzez starannie prowadzone rozmowy telefoniczne.