Oferta pracy

Specjalista ds. benefitów

Santander Bank PolskaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. benefitów

Jeśli ….

  • poszukujesz zadań, w których możesz mieć duży wpływ na zmianę w dużej organizacji
  • chcesz usprawniać, optymalizować procesy
  • masz energię, pomysły i odwagę by kruszyć status quo
  • wykazujesz się bardzo dużą odpowiedzialnością, dojrzałością biznesową i umiejętnością do samodzielnego szukania rozwiązań

.. to mamy dla Ciebie propozycję współpracy. Dołącz do Zespół Benefitów, gdzie będziesz mieć okazję do udziału w przedefiniowaniu obecnie istniejących procesów w celu ich optymalizacji, digitalizacji, identyfikacji wąskich gardeł.

Oprócz udziału w projektach optymalizacyjnych na co dzień dopowiadać będziesz za:

  • administrowanie benefitami pracowniczymi w systemie kadrowo-płacowym SAP
  • windykować niespłacane należności wynikające z wykorzystywanej oferty pracowniczej, jak pożyczka, pakiet sportowy i/lub medyczny itp.
  • administrować budżetem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz pozostałych benefitów w zakresie odpowiedzialności zespołu, a także sporządzać sprawozdania na potrzeby Banku i instytucji zewnętrznych
  • uczestniczyć w tworzeniu procedur związanych z polityką benefitową
  • utrzymywać stały kontakt zarówno z  pracownikami (mail, telefon) w zakresie udzielania odpowiedzi, rozwiązywania problemów związanych z benefitami, ale również z dostawcami benefitów
  • monitorować i analizować trendy rynkowe w zakresie benefitów
  • realizować działania komunikacyjne i promocyjne z pracownikami Banku, monitorować wykorzystanie oferty i budować świadomość wśród pracowników w zakresie oferty

Dołącz do nas, jeżeli:

  • posiadasz min 3 letnie doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku 
  • posiadasz umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków oraz bardzo dobrze znasz MS Excel (praca na dużych zbiorach danych, tabele przestawne)
  • znasz przepisy regulujące zarządzanie benefitami finansowanymi z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), m.in. ustawę o ZFŚS, ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • jesteś na bieżąco z trendami dot. benefitów i potrafisz wprowadzić je do organizacji
  • umiesz stworzyć strategie promocji nowych benefitów i sukcesywnie ja realizować
  • potrafisz pracować pod presją czasu, wykazujesz dużą umiejętność pracy samodzielnej, odpowiedzialności za zadania, ale też potrafisz działać w ramach projektów zespołowych
  • posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – masz doświadczenie w kontakcie z klientem wewnętrznym,
  • władasz językiem angielskim na poziomie min. B2 (średniozaawansowanym)

Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnością.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy