Oferta pracy

Specjalista ds. Bezpieczeństwa

Biuro Informacji KredytowejO firmie

Biuro Informacji Kredytowej

Zygmunta Modzelewskiego 77a

Warszawa

Grupa BIK jest liderem na rynku informacji kredytowej i gospodarczej w Polsce. W jej skład wchodzą
Biuro Informacji Kredytowej S.A. i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Jesteśmy po to, by tworzyć bezpieczny i efektywny system wymiany informacji kredytowych i gospodarczych, ograniczać wyłudzenia i nadużycia oraz budować relacje oparte na zaufaniu w gospodarce.
 
 Biuro Informacji Kredytowej S.A. poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Bezpieczeństwa
Miejsce pracy: Warszawa (tryb hybrydowy – zdalnie i stacjonarnie)
Numer ref.: DBE/03/2021

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • rejestracja, obsługa i reakcja na incydenty oraz zdarzenia operacyjne związane z bezpieczeństwem,
  • przygotowywanie i koordynacja realizacji planów obsługi zdarzeń bezpieczeństwa,
  • nadzór nad procesem audytów i kontroli, pilnowanie harmonogramu i warunków realizacji przeglądów,
  • obsługa skrzynki pocztowej SOC /CERT oraz zewnętrznej korespondencji zespołu (zarówno klasycznej jak i elektronicznej),
  • współpraca z innymi jednostkami SOC / CERT oraz podmiotami komercyjnymi na rynku w zakresie wymiany informacji o zagrożeniach,
  • koordynacja szkoleń i warsztatów z bezpieczeństwa dla całego zespołu,
  • wsparcie w zakresie planowania i obsługi budżetu jednostki,
  • obsługa procesów zakupowych departamentu,
  • udział w projektach związanych z obszarem bezpieczeństwa,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na podstawie dostępnych danych.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w charakterze koordynatora bezpieczeństwa, PM lub pracownika obsługi administracyjnej jednostki merytorycznej w obszarze IT,
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w zakresie bezpieczeństwa,
  • chęć rozwoju w kierunku bezpieczeństwa, wysoka gotowość do ciągłej nauki i rozwoju,
  • dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość podstaw rachunkowości, księgowości, rozliczania projektów i procedur zakupowych,
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, oraz współpracy z zespołem i z klientem biznesowym oraz technicznym,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • prawo jazdy kategorii „B”.

Co Oferujemy?

  • Unikalna baza danych
  • Opieka medyczna
  • Udział w ciekawych projektach - od pomysłu do realizacji
  • Karta sportowa
  • Dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań
  • Biuro przy metrze Wierzbno
  • Praca z najlepszymi
  • Chillotroom z PlayStation
  • Szkolenia i konferencje (także międzynarodowe)
  • Parking dla rowerów
  • Stabilne zatrudnienie
  • Brak dress codu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

 

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o APLIKACJĘ do dnia 17.03.2021 roku.

 

Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwijać się zawodowo w kierunku zarządzania bezpieczeństwem IT, a której dotychczasowe doświadczenie zawodowe zapewni wsparcie w obsłudze bieżących zadań i procesów.

Ogłoszenie archiwalne