Oferta pracy

Specjalista ds. bhp i ochrony środowiska

Klient Pracuj.pl

  • Tychy

    Tychy, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja zadań służby BHP wynikających z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny.

  • Nadzór, koordynacja, współtworzenie odpowiednich standardów i procedur BHP/ PPOŻ /Ochrony Środowiska oraz koordynacja i prowadzenie szkoleń BHP/PPOŻ/OŚ.

  • Przeprowadzanie kontroli, audytów i analiz zgodności BHP/ PPOŻ /Ochrony Środowiska wraz z propozycją działań do realizacji.

  • Współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP/ PPOŻ /Ochrony Środowiska.

  • Wdrażanie i koordynowanie programów doskonalących bezpieczeństwo i ochronę zdrowia.

  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i Ochrony Środowiska.

  • Zapewnienie zgodności wszystkich działań w Spółce z przepisami bhp i ochrony środowiska.

  • Obsługa systemów BDO, CRO.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy - wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe (wymóg konieczny).

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

  • Znajomość Norm Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2015 i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną pracy ISO 45001: 2018.

  • Samodzielności i nastawienia na rozwiązywanie problemów.

  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych.

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint).

  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Ukończone studia w zakresie ochrony środowiska.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).

  • Doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji do uzyskania decyzji środowiskowych (pozwolenie zintegrowane, decyzja na wytwarzanie odpadów itp.).

  • Doświadczenie w zakresie przygotowania sprawozdań z zakresu korzystania ze środowiska: GUS, CRO, KOBIZE, Urząd Marszałkowski.

  • Uprawnienia Inspektora ochrony PPOŻ.

  • Uprawnienia audytora wewnętrznego (ISO14001:2015 / ISO 45001:2018).

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą

Uprzejmie informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.