Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 05.12.2018
  • Ważna jeszcze 20 dni (do 04.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Poznaj 3M.

    Każdego dnia tworzymy, łączymy i odkrywamy. Nasze rozwiązania są obecne w ponad 50 tys. produktów. Przeciętny człowiek korzysta z nich kilka razy dziennie i nawet o tym nie wie.

    3M we Wrocławiu to aż 7 zakładów produkcyjnych. Jesteśmy najszybciej rozwijającym się centrum produkcyjnym 3M na świecie.

    Dołącz do nas!

    W związku z ciągłym rozwojem firmy 3M Wrocław poszukujemy kandydatów/-ek na stanowisko:



    Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
    Miejsce pracy: Wrocław

    Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie:

    • nadzorowanie przestrzegania w zakładzie przepisów prawa oraz wymogów korporacyjnych w zakresie BHP i Oś
    • budowanie świadomości, opracowywanie i nadzorowanie programów oraz działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa
    • współtworzenie, wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania wymaganych procedur i instrukcji oraz programów korporacyjnych w zakresie bezpieczeństwa
    • zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji
    • inicjowanie i wdrażanie działań oraz współpraca we wdrażaniu inwestycji i rozwiązań organizacyjno-technicznych mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracowników i minimalizację ryzyka zawodowego
    • zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami
    • prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP
    • kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP oraz raportowanie do korporacji
    • współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w obszarze bhp
    • wykonywanie pozostałych  zadań określonych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP
    • nadzór nad kwestiami BHP przy realizacji projektów inwestycyjnych

    Oczekiwania:

    • wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
    • uprawnienia dla pracowników służby bhp wymagane przepisami
    • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze BHP w międzynarodowej firmie produkcyjnej
    • doświadczenie dotyczące budowy kultury bezpieczeństwa, współtworzenie kampanii bezpieczeństwa
    • znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Oś
    • doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów wewnętrznych z zakresu BHP i Oś
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym - warunek konieczny
    • odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność budowania relacji i komunikowania się na każdym poziomie struktury organizacji
    • zdolność analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność koordynowania kilku zadań w jednym czasie
    • dobra znajomość pakietu MS Office

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
    • benefity: prywatna opieka medyczna (w tym gabinety lekarskie na terenie firmy), multisport, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, nagroda wakacyjna oraz dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
    • dofinansowanie posiłków, ciepłe napoje bez ograniczeń
    • szeroki pakiet szkoleń i działań rozwojowych
    • work-life balance, możliwość pracy z domu
    • wysoką kulturę pracy i bardzo dobrą atmosferę
    • miejsca parkingowe oraz rowerownię na terenie firmy


    Praca w 3M to nie tylko wynagrodzenie, szkolenia czy benefity – to także niepowtarzalna kultura organizacyjna i atmosfera pracy!

     

    Zainteresowała Cię nasza oferta?

    Aplikuj już dziś!