Cargill Poland Sp. z o. o.

Specjalista ds. BHP

Cargill Poland Sp. z o. o.O firmie

  • Nowy Sącz, małopolskie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    26 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Nowy Sącz

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:

 

  • Realizacja zadań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP
  • Kontrola warunków pracy i nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP
  • Sporządzanie raportów i dokumentacji BHP
  • Udział w naradach oraz w spotkaniach koordynujących postępy prac
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych BHP
  • Organizowanie szkoleń oraz badań lekarskich

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
  • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dyspozycyjność
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

 

  • Pracę w pełnym wymiarze czasu w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w profesjonalnym zespole, nastawionym na działanie i rozwój
aplikuj

Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

bottom
Specjalista ds. BHP

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:

 

  • Realizacja zadań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP
  • Kontrola warunków pracy i nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP
  • Sporządzanie raportów i dokumentacji BHP
  • Udział w naradach oraz w spotkaniach koordynujących postępy prac
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych BHP
  • Organizowanie szkoleń oraz badań lekarskich

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
  • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dyspozycyjność
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

 

  • Pracę w pełnym wymiarze czasu w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pracę w profesjonalnym zespole, nastawionym na działanie i rozwój

Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Ogłoszenie archiwalne