Oferta pracy

Specjalista ds. BHP

Whirlpool CorporationO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Whirlpool Corporation jest stale wyróżniany przez magazyn Fortune jako jedno z najbardziej podziwianych przedsiębiorstw. Nasze wartości są siłą, która prowadzi nas do przodu we wszystkim, co robimy. Szacunek, uczciwość, różnorodność oraz integracja, współpraca oraz duch zwycięstwa pchają nas ku doskonałości. Poznaj nas i zobacz, jak to jest być częścią wiodącej na rynku marki artykułów gospodarstwa domowego.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. BHP

GŁÓWNE OBOWIĄZKI: 

  • Budowanie kultury bezpieczeństwa, praca z kierownictwem i wszystkimi pracownikami w celu budowania świadomości załogi w obszarze BHP;
  • Monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania BHP;
  • Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie BHP i ppoż.;
  • Szkolenie pracowników w zakresie zagadnień BHP, ochrony środowiska i ppoż.;
  • Udział w ocenie ryzyka zawodowego;
  • Opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych;
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;
  • Koordynowanie i nadzór nad zdarzeniami potencjalnie wypadkowymi;
  • Sporządzanie okresowych analiz stanu BHP w zakładzie;
  • Dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej dla stanowisk pracy;
  • Współtworzenie procedur i instrukcji w obszarze BHP oraz ppoż.;
  • Wsparcie i podejmowanie działań w zakresie ograniczenia wpływu czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych w celu poprawy warunków pracy;
  • Przygotowywanie raportów oraz prezentacji; 
  • Udział w audytach BHP i ppoż. – zewnętrznych, korporacyjnych i wewnętrznych;  
  • Udział w projektach z zakresu World Class Manufacturing. 

WYMAGANIA: 

  • Wykształcenie wyższe kierunkowego lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
  • Dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP, PPOŻ; 
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (mile widziana znajomość G Suite);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej dobrym w mowie i piśmie (min.B2);
  • Mile widziana znajomość Normy Zarządzania Środowiskowego 14001:2015 i Normy Zarządzania BHP 45001:2018;
  • Mile widziana znajomość narzędzi Lean Manufacturing; 
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność i nastawienie na rozwiązywanie problemów;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w dużej amerykańskiej firmie;
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia; 
  • Pakiet benefitów m.in  możliwość pracy zdalnej, udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, dofinansowanie do kart sportowych, dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i na życie, prywatna opieka medyczna, Pracownicze Programy Emerytalne i inne świadczenia socjalne;
  • Przyjazną atmosferę i międzynarodowe środowisko pracy.

Ogłoszenie archiwalne