Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. biura i administracji

Salesbook SAO firmie

2 5003 500 / mies. (zal. od umowy)
  • aleja Józefa Piłsudskiego 32
    Rzeszów, podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Część etatu
  • Specjalista

Salesbook SA

aleja Józefa Piłsudskiego 32

Rzeszów

Salesbook to innowacyjne narzędzie sprzedażowe i prezentacyjne dla zespołu doradców mobilnych, których zadaniem jest dotarcie do klienta, analiza jego potrzeb oraz zaprezentowanie i konfiguracja produktu. Jako pierwsza firma w Polsce dostarczamy kompletną platformę realizującą ideę Sales Enablement.

Rozwijamy się jako polsko-brytyjski start-up z biurami w Rzeszowie, Warszawie, Wrocławiu i Londynie. Z pomocą zewnętrznych inwestorów Venture Capital wychodzimy na szerokie wody, dostarczając nasz produkt firmom z Polski, Niemiec, Ukrainy czy Singapuru. Już dziś z naszego rozwiązania korzystają renomowane marki globalne.

Salesbook zdobył także liczne nagrody, m.in. European Startup Days Challenge, Wolves Summit Startup Challenge czy UiPath Automation Award. 

Specjalista ds. biura i administracji

Jako nasz pracownik będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę korespondencji,
  • obsługę gości, interesantów i kurierów,
  • bieżącą współpracę z biurem rachunkowym, działem HR i Administracją,
  • zaopatrzenie biura oraz weryfikacja zgodności zamówionych usług i towarów,
  • weryfikacja faktur zakupowych i realizacja płatności,
  • reprezentowanie firmy w urzędach,
  • uzyskiwanie zezwoleń na pracę oraz zezwoleń na pobyt dla pracowników z zagranicy,
  • organizowanie podróży służbowych,
  • pracę w wymiarze 20h w tygodniu.

Nasze oczekiwania:

  • umiesz zorganizować pracę własną,
  • umiesz działać pod presją czasu,
  • jesteś skrupulatny, punktualny oraz odpowiedzialny za powierzone obowiązki,
  • z łatwością posługujesz się językiem angielskim oraz lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi,
  • biegle obsługujesz programy i urządzenia biurowe.

Salesbook to innowacyjny startup, który stworzył wyjątkową kulturę organizacyjną. Kandydaci w jej ramach mają szansę na realizację swoich celów zawodowych oraz rozwój w różnych kierunkach kompetencyjnych. W ramach współpracy możesz liczyć na:

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub inna wybrana forma współpracy),
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • budżet na szkolenia i wyjazdy,
  • pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia,
  • profesjonalnie wyposażone stanowisko pracy,
  • dogodną lokalizację w centrum Rzeszowa.

Te dane mogą być dla Ciebie ważne:

  • miejsce: Rzeszów, 
  • kiedy: od zaraz, 
  • wynagrodzenie: 2500 PLN – 3500 (brutto przy UoP, 1/2 etatu),
  • praca zdalna: możliwa w szczególnych wypadkach.

Ogłoszenie archiwalne