Oferta pracy

Specjalista ds. budowania relacji z klientami z językiem angielskim

DONE Deliveries

  • Stefana Batorego 35, Andrychów
    Andrychów, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

DONE Deliveries

Stefana Batorego 35

Andrychów

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna i mailowa współpraca z Klientem zagranicznym

  • budowanie relacji z Klientem

  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów

  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

  • nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami

Nasze wymagania

  • dobra znajomości języka angielskiego (B2, C1)

  • łatwość w nawiązywaniu współpracy z Klientami

  • energia do działania, chęć poznawania nowych osób

  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • doświadczenie w obsłudze Klienta

Mile widziane

  • znajomości języka niemieckiego lub francuskiego

To oferujemy

  • będziesz częścią ambitnego zespołu realizującego każdego miesiąca powierzone im cele

  • szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje

  • możliwości awansu oraz wsparcie rozwoju zawodowego

  • kompleksowy onboarding — zadbamy o Twoje bezstresowe wdrożenie

  • dynamiczne środowisko pracy z szybkim procesem decyzyjnym i otwartością na nowe rozwiązania

  • zaawansowane technologicznie niezbędne narzędzia pracy tworzone głównie przez nasz dział R&D

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • kompleksowy onboarding

  • welcome box

  • pakiet szkoleń

  • jasna ścieżka kariery

  • udział w projektach

  • program wellbeing

  • praca zdalna

DONE Deliveries

W DONE! budujemy ekosystem cyfrowych narzędzi, które transformują sposób funkcjonowania branży z analogowego na cyfrowy. Przez ostatnie 3 lata rozwinęliśmy łącznie 12 aplikacji dla Klientów, Przewoźników i naszego Teamu.

Nasz dział Customer Care to 11 różnorodnych osobowości, których zawodowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów. Na budowaniu długofalowych relacji znamy się jak nikt! Stawiamy na wiarygodność i skuteczną pracę zespołową. Dołączając do DONE! każdego dnia będziesz dbał o zapewnienie Klientom optymalnych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb!

Przewiń do profilu firmy