Ta oferta pracy jest nieaktualna od 96 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Cen Transferowych

  • Pabianice, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-07-13

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

    SPECJALISTA DS. CEN TRANSFEROWYCH
    Miejsce pracy: Pabianice
    nr ref. : CT/07/2018

    W naszej firmie będziesz mógł:

    • identyfikować zdarzenia gospodarcze pod kątem sporządzenia dokumentacji cen transferowych;
    • weryfikować umowy i dokumentację odnoszącą się do transakcji zawieranych z podmiotami powiązanymi;
    • opracowywać polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi dla różnego rodzaju transakcji (dostawy, usługi, transakcji finansowych itp.);
    • przygotowywać analizy finansowe, kalkulacji i sprawozdawczości dot. transakcji wewnętrznych;
    • kontrolować poprawność ewidencji i rozliczeń dot. transakcji z podmiotami powiązanymi;
    • przygotowywać dokumentację dot. cen transferowych,
    • przygotowywać deklaracje CIT-TP;
    • regularnie zbierać i archiwizować dowody potwierdzające wykonanie usług pomiędzy podmiotami powiązanymi;
    • współpracować z podmiotami powiązanymi w zakresie raportowania i wymiany informacji na temat transakcji z podmiotami powiązanymi;
    • analizować przepisy i orzecznictwa w zakresie cen transferowych;
    • wspierać Zarząd w dostarczaniu do księgowości informacji biznesowych i operacyjnych o Spółkach.

    Profil idealnego 
    kandydata:

    • doświadczenie w obszarze cen transferowych,
    • umiejętność samodzielnej realizacji projektów z zakresu podatków,
    • ukończone studia wyższe z zakresu prawa lub ekonomii,
    • wiedza z zakresu podatków,
    • umiejętność analizowania przepisów prawa podatkowego, handlowego i gospodarczego,
    • dobra znajomość pakietu Office szczególnie Excel,
    • dyspozycyjność pozwalająca na zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • umiejętność pracy w zespole zorientowanym na zadania,
    • zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym.                                            

    Mile widziane:

    • doświadczenie w dziale cen transferowych (w kancelarii/firmie doradczej/wewnętrznym dziale podatkowym jednostki),
    • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego/rachunkowości,
    • przebyte kursy/szkolenia z zakresu prawa podatkowego.
    Umowę o pracę
    Stałe godziny pracy 
    Opiekę medyczną
    Kartę sportową
    Świadczenia ZFŚS
    Przyjazną atmosferę pracy
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym CT/07/2018 w tytule za pomocą przycisku aplikowania.

    Prosimy o zamieszczenie w cv następujących klauzul:
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: [email protected] lub na wskazany powyżej adres siedziby.
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, na potrzeby realizacji przyszłych procedur rekrutacji pracowników, prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: [email protected] lub na wskazany powyżej adres siedziby.
     
     
    Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, tel.: +48 42 22 53 100 e-mail: [email protected] (Aflofarm). Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres 3 lat na podstawie prawnie uzasadnionego interesu tj. w celu obrony ewentualnych roszczeń do czasu upływu ich okresu przedawnienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: [email protected] Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan / Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami przetwarzanych przez Aflofarm danych osobowych będą jedynie podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Aflofarm.