dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Compliance
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Swoją pracą przyczyniasz się do zapewnienia działania banku zgodnie z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, standardami rynkowymi i wytycznymi regulatorów w zakresie, w szczególności:
Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w banku w obszarze rynków finansowych, w szczególności w obszarze MIFID, m.in. identyfikujesz, oceniasz i monitorujesz poziom tego ryzyka,
Uczestniczysz w procesie analizy luki oraz monitorowania wdrażania zmian prawnych i wytycznych, standardów wynikających ze stanowisk i decyzji regulatorów,
Uczestniczysz w procesie monitorowania relacji z regulatorami, poprzez m.in.: przygotowywanie odpowiedzi na pisma oraz opiniowanie odpowiedzi przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne,
Uczestniczysz w procesie raportowania Compliance,
Realizujesz zadania związane z raportowaniem ESG,
Opiniujesz regulacje wewnętrzne oraz dokumentację produktów i usług inwestycyjnych, w tym materiały marketingowe pod kątem zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa, wytycznymi regulatorów czy standardami rynkowymi,
Uczestniczysz w procesie analizy nowych produktów/ usług lub wdrażania istotnych w nich zmian pod kątem zgodności,
Udzielasz porad dotyczących zapewnienia zgodności oraz uczestniczysz we wdrażaniu projektów biznesowych lub regulacyjnych,
Monitorujesz na bieżąco ustanowione dla Compliance wskaźniki KPI, KRI oraz przeprowadzasz kontrole,
Uczestniczysz we wdrażaniu zadań z rocznego planu działania Compliance.
Nasze wymagania
Masz wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze (alternatywne kierunki: administracja, bankowość, ekonomia),
Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prawnym, compliance, audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej lub innych obszarach związanych ze stosowaniem przepisów prawa w instytucji finansowej,
Posiadasz praktyczną znajomość przepisów MIFID II,
Skrót ESG jest dla Ciebie zrozumiały, a Twoje doświadczenia zawodowe obejmują realizację zadań związanych z tym obszarem,
Znasz produkty bankowe i zasady obrotu instrumentami finansowymi,
Biegle posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania, również pod presją czasu,
Znasz w bardzo dobrym stopniu język angielski (w mowie i piśmie), co umożliwia Ci swobodą komunikację,
Wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji procesów,
Jesteś osobą skrupulatną i dociekliwą, która lubi poszerzać swoją wiedzę i horyzonty,
Potrafisz pracować w zespole oraz lubisz pracę w dynamicznym otoczeniu.
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szkolenia i programy rozwojowe
Pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
firmowa drużyna sportowa
preferencyjne pożyczki
firmowa biblioteka
gry wideo w pracy
parking dla pracowników
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie wakacji dzieci
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Business casual dress code
Wellbeing
Selekcja CV
Wywiad telefoniczny
Rozmowa rekrutacyjna
Twój Zespół:
Jesteśmy zespołem, funkcjonującym w ramach Departamentu Compliance, który skupiony jest na zadaniach związanych z zarządzania ryzykiem braku zgodności w obszarze zgodności rynków finansowych w procesach funkcjonujących w Banku (identyfikacja, ocena, kontrola, monitorowanie ryzyka braku zgodności oraz raportowanie w tym zakresie). Dbamy o zapewnienie zgodności działalności Banku z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami rynkowymi. Uczestniczymy w kluczowych projektach wdrożeniowych w kontekście zapewnienia zgodności. Projektujemy, wdrażamy metodyki i standardy postępowania dla pracowników banku oraz monitorujemy ich stosowanie. Cenimy sobie otwartość na nowe wyzwania, współpracę, zaangażowanie oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dbamy o przyjazną atmosferę oraz pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków.
Programy dla pracowników
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020, otrzymaliśmy również tytuł Poland’s Best Employers 2022. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020, otrzymaliśmy również tytuł Poland’s Best Employers 2022. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.