Oferta pracy

Specjalista ds. Contact Center

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

telefoniczna obsługa klienta; aktywne proponowanie produktów i usług Banku; zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług; budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie;

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;

  • mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;

  • jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, Ciebie również zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.

Mile widziane

  • znajomość języka angielskiego

  • znajomość języka ukraińskiego

To oferujemy

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć; Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy; Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego; Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne. 

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

BNP Paribas Bank Polska S.A.

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Przewiń do profilu firmy