Oferta pracy

Specjalista ds. Contact Center

BNP Paribas Bank Polska S.A.

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna obsługa klienta;

  • aktywne proponowanie produktów i usług Banku;

  • zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;

  • budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie;

  • dyspozycyjność na pełen, bądź pół etatu;

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;

  • mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;

  • jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, Ciebie również zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.

Mile widziane

  • znajomość języka angielskiego

  • znajomość języka ukraińskiego

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;

  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;

  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;

  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

BNP Paribas Bank Polska S.A.

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Przewiń do profilu firmy