Oferta pracy

Specjalista ds. Contact Center

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

Bank Gospodarstwa Krajowego

Chmielna 73

Warszawa

BGK to państwowy bank rozwoju - centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Dzięki naszej unikalnej roli we wspieraniu wzrostu gospodarczego Polski, oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w jedynej takiej organizacji w Polsce, pobudzającej przedsiębiorczość i podnoszącej jakość życia Polaków. Zapewniamy stabilne zatrudnienie w  rozwijającym się i nowoczesnym banku z tradycjami, a także atrakcyjny pakiet szkoleń oraz świadczeń socjalnych.

Specjalista ds. Contact Center

Odpowiedzialność i zadania:

  • Zapewnienie obsługi zgłoszeń telefonicznych i mailowych klientów banku, w tym udzielanie informacji o działalności banku oraz oferowanych produktach i usługach
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących technicznych aspektów działania aplikacji udostępnianych klientom banku
  • Wysyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji do klientów
  • Prowadzenie telefonicznych badań satysfakcji interesariuszy banku z obsługi przez zdalne kanały kontaktu
  • Uczestniczenie w wypracowaniu i wdrażaniu inicjatyw mających na celu doskonalenie doświadczeń klientów banku oraz poprawę jakości ich obsługi przez kanały zdalne
  • Zapewnianie wysokiego standardu obsługi telefonicznej klientów

Oczekiwania:

  • Doświadczenie zdobyte w branży finansowej
  • Znajomość przepisów prawa bankowego
  • Doświadczenie w obsłudze infolinii lub obsłudze klienta będzie atutem
  • Znajomość obsługi komputera, w tym MS Word, MS Excel, MS PowerPoint i MS Outlook
  • Umiejętność uważnego słuchania oraz formułowania precyzyjnych i zrozumiałych wypowiedzi
  • Komunikatywność, pozytywne nastawienie i otwartość
  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Program Wsparcia Power Bank

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne