dofinansowanie szkoleń i kursów
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Content Marketingu - Content Specialist
INSTAL-PROJEKT Gawłowscy,Ścierzyńscy Spółka JawnaO firmie
- aleja Jana Pawła II 12, WłocławekWłocławek, kujawsko-pomorskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
INSTAL-PROJEKT Gawłowscy,Ścierzyńscy Spółka Jawna
aleja Jana Pawła II 12
Włocławek
Twój zakres obowiązków
Współpraca przy tworzeniu strategii komunikacyjnej firmy.
Komunikacja marketingowej marki (koordynowaniu oraz prowadzeniu komunikacji marketingowej marki produktowej).
Prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmie związanej marką i marketingiem.
Obsługa i dbanie o poprawne funkcjonowanie stosowanych narzędzi marketingowych (strona internetowa, social media itp.).
Współpraca z podwykonawcami w obszarze tworzenia contentu (zlecaniu i kontroli jakości świadczonych usług).
Nadzór nad jakością realizowanego brandingu.
Obsługa interesariuszy w obszarze dystrybucji materiałów komunikacyjnych marki.
Tworzenie oraz zlecanie wykonania wszelkiego rodzaju treści.
Prowadzenie projektów content-owych (materiały handlowe, sesje fotograficzne, nagrania filmowe).
Komunikacja z mediami oraz partnerami marki.
Zarządzanie serwisami internetowymi oraz social mediami.
Tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych.
Prowadzenie negocjacji cenowych.
Składanie zapytań ofertowych i zamówień.
Tworzenie identyfikacji wizualnych wydarzeń.
Udział w imprezach i wydarzeniach.
Praca z umowami i dokumentami regulującymi prowadzone działania
Nasze wymagania
Zainteresowanie marketingiem tradycyjnym i marketingiem internetowym
Znajomość narzędzi do obróbki i tworzenia contentu tekstowego i wizualnego
Znajomość obsługi i analiza kanałów social mediowych – w szczególności Instagram, Pinterest, Facebook
Umiejętność organizacji pracy własnej
Dobry warsztat copy-writerski – lekkie pióro – swoboda w operowaniu słowem
Doświadczenie w obsłudze i aktualizacji stron internetowych, blogów, materiałów komunikacyjnych
Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
Pomysłowość, kreatywność, wyczucie
Otwartość na podnoszenie własnych kwalifikacji i poznawanie nowych narzędzi pracy
Umiejętność pracy w zespole – cierpliwości i empatii
Mile widziane
Masz min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu, agencji reklamowej lub ciekawym obszarze komunikacji,
Znasz angielski na poziomie co najmniej B2
Pokażesz nam intrygujące portfolio
Swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office i masz doświadczenie w pracy z CMS-ami
To oferujemy
Uczciwe wynagrodzenie – uzależnione od posiadanych kompetencji oraz osiąganych wyników pracy – oparte o rynek i sprawiedliwą ocenę pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt b2b, rozwijany pakiet benefitów
Bezpieczeństwo – stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, kierującej się wartościami
Perspektywy – możliwość rozwoju zawodowego (edukacja, unikalny system szkoleń, klarowne ścieżki kariery, ciekawe projekty)
Samodzielność - możliwość wdrażania innowacyjnych pomysłów i realizacji projektów.
Hybrydowe formy pracy – optymalny mix pracy w biurze i zdalnej zależny od bieżących potrzeb
Benefity
możliwość pracy zdalnej