Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Content Marketingu - Content Specialist

INSTAL-PROJEKT Gawłowscy,Ścierzyńscy Spółka JawnaO firmie

  • aleja Jana Pawła II 12, Włocławek
    Włocławek, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

INSTAL-PROJEKT Gawłowscy,Ścierzyńscy Spółka Jawna

aleja Jana Pawła II 12

Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Współpraca przy tworzeniu strategii komunikacyjnej firmy.

  • Komunikacja marketingowej marki (koordynowaniu oraz prowadzeniu komunikacji marketingowej marki produktowej).

  • Prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmie związanej marką i marketingiem.

  • Obsługa i dbanie o poprawne funkcjonowanie stosowanych narzędzi marketingowych (strona internetowa, social media itp.).

  • Współpraca z podwykonawcami w obszarze tworzenia contentu (zlecaniu i kontroli jakości świadczonych usług).

  • Nadzór nad jakością realizowanego brandingu.

  • Obsługa interesariuszy w obszarze dystrybucji materiałów komunikacyjnych marki.

  • Tworzenie oraz zlecanie wykonania wszelkiego rodzaju treści.

  • Prowadzenie projektów content-owych (materiały handlowe, sesje fotograficzne, nagrania filmowe).

  • Komunikacja z mediami oraz partnerami marki.

  • Zarządzanie serwisami internetowymi oraz social mediami.

  • Tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych.

  • Prowadzenie negocjacji cenowych.

  • Składanie zapytań ofertowych i zamówień.

  • Tworzenie identyfikacji wizualnych wydarzeń.

  • Udział w imprezach i wydarzeniach.

  • Praca z umowami i dokumentami regulującymi prowadzone działania

Nasze wymagania

  • Zainteresowanie marketingiem tradycyjnym i marketingiem internetowym

  • Znajomość narzędzi do obróbki i tworzenia contentu tekstowego i wizualnego

  • Znajomość obsługi i analiza kanałów social mediowych – w szczególności Instagram, Pinterest, Facebook

  • Umiejętność organizacji pracy własnej

  • Dobry warsztat copy-writerski – lekkie pióro – swoboda w operowaniu słowem

  • Doświadczenie w obsłudze i aktualizacji stron internetowych, blogów, materiałów komunikacyjnych

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację

  • Pomysłowość, kreatywność, wyczucie

  • Otwartość na podnoszenie własnych kwalifikacji i poznawanie nowych narzędzi pracy

  • Umiejętność pracy w zespole – cierpliwości i empatii

Mile widziane

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu, agencji reklamowej lub ciekawym obszarze komunikacji,

  • Znasz angielski na poziomie co najmniej B2

  • Pokażesz nam intrygujące portfolio

  • Swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office i masz doświadczenie w pracy z CMS-ami

To oferujemy

  • Uczciwe wynagrodzenie – uzależnione od posiadanych kompetencji oraz osiąganych wyników pracy – oparte o rynek i sprawiedliwą ocenę pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt b2b, rozwijany pakiet benefitów

  • Bezpieczeństwo – stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, kierującej się wartościami

  • Perspektywy – możliwość rozwoju zawodowego (edukacja, unikalny system szkoleń, klarowne ścieżki kariery, ciekawe projekty)

  • Samodzielność - możliwość wdrażania innowacyjnych pomysłów i realizacji projektów.

  • Hybrydowe formy pracy – optymalny mix pracy w biurze i zdalnej zależny od bieżących potrzeb

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej