Oferta pracy

Specjalista ds. Content Marketingu

Grupa TENSEO firmie

Grupa TENSE

Wolsztyńska 7

Poznań

Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
Specjalista ds. Content Marketingu

W naszym zespole będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • obsługę działań contentmarketingowych – w tym ich planowanie i realizację,
  • zamawianie oraz dystrybucję treści dla własnej grupy klientów (blogi, marketing wizerunkowy, publikacje sponsorowane, e-PR),
  • współpracę z copywriterami, a także podwykonawcami,
  • opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych usług contentmarketingowych,
  • kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami,
  • analizę efektywności przyjętych strategii i raportowanie działań,
  • terminowość, a także jakość obsługiwanych usług,
  • współpracę z innymi działami w firmie,
  • realizację celów indywidualnych oraz zespołowych.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz minimum rok doświadczenia w pracy nad obsługą projektów contentmarketingowych,
  • korekta tekstów przychodzi Ci z łatwością,
  • masz lekkie pióro, więc co jakiś czas napiszesz ciekawy artykuł na Tensowego bloga,
  • myślisz analitycznie i szybko wyciągasz wnioski przy użyciu Google Analytics,
  • jesteś mistrzem planowania, dlatego organizacja własnej pracy to dla Ciebie pestka,
  • zawsze pamiętasz nawet o najmniejszych szczegółach,
  • lubisz samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • czujesz się swobodnie w kontakcie z klientem – umiesz mu proponować konkretne rozwiązania,
  • potrafisz pracować na długofalowych celach,
  • czujesz się jak ryba w wodzie w formułach w Excelu i formatowaniu w Wordzie,
  • odnajdujesz się w pracy w otwartym zespole, który wspólnie realizuje wiele projektów.

 

Ucieszymy się, jeśli:

  • śledzisz trendy w internecie i znasz narzędzia, takie jak: Brand24, SentiOne, Unamo Social, WhitePress czy Linkhouse,
  • masz wykształcenie kierunkowe – dziennikarstwo, marketing internetowy, reklama, public relations itp.,
  • dysponujesz podstawową wiedzą o SEO i optymalizacji,
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami,
  • mówisz i piszesz po angielsku lub niemiecku – co najmniej na poziomie C1.

Ogłoszenie archiwalne