Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Contentu

WIZJA V sp. z o.o.O firmie

  • Świętej Teresy 92
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista

WIZJA V sp. z o.o.

Świętej Teresy 92

Łódź

Naszą kluczową wartością jest dbałość o pacjentów. Wierzymy, że każdej osobie należy się dostęp nie tylko do najlepszych specjalistów i najnowocześniejszego sprzętu, ale także poświęcenie czasu, uważność i troska. Nasz zespół budujemy w oparciu o ludzi, dla których te wartości są ważne i którzy chcą współtworzyć najnowocześniejsze placówki medyczne z ludzką twarzą.

Jesteśmy polską firmą medyczną, działającą od ponad 10 lat w obszarze diagnostyki obrazowej (rezonans i tomografia) i lecznictwa specjalistycznego (poradnie specjalistyczne, klinika medycyny estetycznej). W 20 placówkach medycznych zatrudniamy blisko 300 osób i realizujemy ponad 100 tys. procedur medycznych rocznie.

Jesteśmy innowatorami w zakresie wdrażania nowoczesnych technologii i metod leczenia. W każdym roku wprowadzamy na rynek co najmniej kilka nowości, które mają szansę skutecznie rozwiązywać wybrane problemy medyczne i zmieniać podejście do sposobu leczenia pacjentów. Podobnych rozwiązań poszukujemy także w obszarach wspierających działalność medyczną.

W związku z rozwojem firmy do naszego biura w Łodzi poszukujemy osób, które wzmocnią nasz zespół marketingu. Poszukujemy samodzielnych specjalistów, a przy tym osób zmotywowanych, otwartych i lubiących współpracę w zespole.

Specjalista ds. Contentu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Tworzenie treści dla naszych marek do różnych kanałów i platform, w tym blogów, strony internetowej i mediów społecznościowych;
  • Zdefiniowanie pożądanych odbiorców docelowych;
  • Zarządzanie opiniami klientów, w tym wspieranie zespołu obsługi klienta w zbieraniu opinii, ich wykorzystanie w komunikacji oraz reagowanie na publikacje nowych opinii w sieci;
  • Badanie treści i trendów konsumenckich, aby zweryfikować adekwatność i atrakcyjność treści naszej marki;
  • Opracowywanie strategii treści, aby skutecznie dotrzeć do pożądanej grupy docelowej i realizować cele marketingowe;
  • Zapewnienie skutecznego wdrażania strategii SEO i SEM;
  • Monitorowanie wskaźników treści i konsumentów;
  • Koordynowanie współpracy z osobami z działu marketingu w celu kreowania i zdefiniowania celów treści oraz zapewnienia terminowej realizacji zadań;

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe/licencjat z dziennikarstwa, nauk społecznych, marketingu, komunikacji;
  • Min. 2/3 lat doświadczenia w zakresie tworzenia treści, marketingu, komunikacji itp.;
  • Znajomości narzędzi do projektowania treści i układu, takich jak Adobe, Canva;
  • Znajomości podstawowych zagadnień SEO, E-marketingu;
  • Znajomości różnych platform treści, takich jak media społecznościowe (np. Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, blogi i media drukowane;
  • Wiedzy w zakresie architektury informacji, bardzo dobrej znajomości języka polskiego, zasad pisowni oraz lekkiego pióra;
  • Samodzielności w zakresie kreacji pomysłów oraz umiejętności do angażowania współpracowników w opracowaniu materiałów;
  • Wiedzy w zakresie prawa autorskiego, przetwarzania i wykorzystywania wizerunku, uregulowań prawnych branży komunikacji marketingowej;
  • Sumienności i Obowiązkowości;

Mile widziane:

  • Wiedza nt. zasad komunikacji w branży medycznej w konkretnych kanałach komunikacji (Google, media społecznościowe);
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami do optymalizacji SEO (Google Search Console, Planer Słów Kluczowych Google Adds oraz do efektywnego wykorzystania wyników tych narzędzi;
  • Znajomość narzędzi do sprawdzenia szybkości i mobilności strony (np. Google Pages Speed Insights);
  • Podstawowa wiedza w zakresie użyteczności narzędzi Hotjar, Mouse Flow
  • Znajomość systemów zarządzania treścią, takich jak WebFlow;
  • Doświadczenie copywriterskie w branży medycznej;
  • Doświadczenie w koordynowaniu kreacji treści i nadzór nad produkcją profesjonalną;
  • Zainteresowanie medycyną i/lub medycyną estetyczną oraz zdrowym stylem życia;
  • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego;

Korzyści pracy z nami:

  • Umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa kontraktowa;
  • Praca w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie;
  • Możliwość nauki i rozwoju w przyjaznej atmosferze;
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów;

Prosimy o przesyłanie CV bezpośrednio za pomocą przycisku APLIKUJ

www.wizjamed.pl

Ogłoszenie archiwalne