Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. controllingu - branża HR
Gi Group
Katowice, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
Dział Controllingu w Gi Group pełni ważną funkcję – szczegółowo analizuje nasze wyniki i dostarcza bieżące raporty finansowe zarządowi oraz innym departamentom.
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego kameralnego zespołu i wesprze organizację swoim zaangażowaniem i wiedzą ekspercką.
W Controllingu "typowy dzień pracy" nie istnieje, ale na pewno będziesz się zajmować:
- przygotowywaniem i analizą comiesięcznych raportów controllingowych;
- opracowywaniem budżetów kosztowych i przychodowych oraz forecastów;
- aktywnym udziałem w księgowym zamykaniu miesięcznych okresów sprawozdawczych i sporządzaniu dokumentacji cen transferowych;
- zapewnieniem bieżącej informacji na temat sprzedaży i kosztów, analizą w zakresie kapitału obrotowego poszczególnych linii biznesowych;
- analizą różnych danych finansowych z perspektywy tygodniowej, miesięcznej, kwartalnej i rocznej;
- dodatkowo będziesz przygotowywać raporty finansowe i operacyjne na potrzeby planowania strategicznego (kwartalnego, rocznego i wieloletniego).
- Na co dzień będziesz często współpracować z Zarządem i Senior Managementem oraz z innymi departamentami (Księgowość, Treasury, Customer Service), a także z audytorami i zewnętrznymi podmiotami;
Za co polubisz pracę u nas?
- Odpowiedzialne stanowisko. Będziesz mieć controllingowy nadzór nad duża linią biznesową (osoba na tym stanowisku będzie raportować macierzowo do Head of Group Controlling oraz Country Managera odpowiedzialnego za daną linię biznesową).
- Opiekę managera i wsparcie zespołu. Od pierwszego dnia pracy szefowa i koledzy otoczą Cię opieką i zajmą się Twoim wdrożeniem w obowiązki.
- Realny rozwój. Będziesz członkiem przekrojowych, zróżnicowanych projektów i procesach controllingowych i finansowych z perspektywy dużej Grupy Kapitałowej;
- Benefity, które docenisz. Od pierwszego dnia pracy u nas zadbasz o swoją kondycję z kartą Multisport, a także, jeśli wyrazisz zgodę, zatroszczymy się o Twoje zdrowie dzięki dedykowanym pakietom opieki medycznej.
- Komfortowe miejsce pracy. Pozwalamy pracownikom decydować, kiedy wolą pracować w biurze (wtedy w centrali na ul. Sobieskiego), czy we własnym domu.
- Przejrzyste warunki zatrudnienia. Na początek umowa o pracę na okres próbny, następnie docelowo na czas nieokreślony;
Czego oczekujemy?
- minimum 2 lat doświadczenia w obszarze controllingu dużej spółki lub grupy kapitałowej;
- znajomości zasad rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej;
- doświadczenia w przygotowywaniu budżetów i prognoz finansowych i/lub modeli finansowych;
- wykształcenia wyższego w obszarze finansów;
- umiejętności wyciągania biznesowych wniosków z przekrojowych danych i prognoz, a także umiejętności weryfikowania biznesowych założeń;
- dobrej znajomości języka angielskiego (przynajmniej pozom B2);
- umiejętności pracy z Senior Managementem;
- znajomości MS Excel w stopniu zaawansowanym;
- umiejętności skutecznej pracy pod presją czasu oraz w zmiennym otoczeniu, z dużą ilością danych;
- sumienności, dokładności i samodzielności.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie we wdrażaniu lub pracy z systemami klasy BI;
- chęć do nauki i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
- doświadczenie w pracy w środowisku anglojęzycznym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Ogłoszenie archiwalne