Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Grupę Pracuj sp. z o.o., działającą jako agencja doradztwa personalnego (Grupa Pracuj, my), danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.

W związku z tym, że poszukujemy pracowników dla naszych klientów (potencjalnych pracodawców), po dokonaniu selekcji aplikacji i uzyskaniu Twojej odrębnej zgody na dalszym etapie rekrutacji, udostępnimy Twoje dane osobowe do określonego potencjalnego pracodawcy. Po przekazaniu Twoich danych osobowych, potencjalny pracodawca stanie się administratorem Twoich danych osobowych i otrzymasz od niego dodatkowe informacje, w jaki sposób on przetwarza Twoje dane osobowe. Twoja zgoda jest dobrowolna i w każdym czasie możesz ją cofnąć, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod formularzem aplikacyjnym na dalszym etapie aplikowania.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. Controllingu [rekrutacja prowadzona online]

Klient Pracuj.plO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 23 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Jakie będą Twoje zadania?

  • sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby Spółki – analiza wyników finansowych
    i operacyjnych (rachunek wyników, bilans, analiza cash flow, raporty operacyjne, analiza rentowności klientów) razem z komentarzem oraz ich prezentacją dla kadry zarządzającej,
  • analiza kluczowych wskaźników wraz z rekomendacjami dotyczącymi ich poprawy,
  • dostarczanie informacji zarządczych w formie analiz i rekomendacji dla Zarządu i organów nadzorujących,
  • wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności projektów inwestycyjnych,
  • sporządzanie planu rzeczowo-finansowego,
  • udział w budowie modeli kalkulacyjnych oraz modeli do wyceny aktywów finansowych,
  • wsparcie w analizie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • udział w przygotowaniu rocznego budżetu, forecastu, kontrola realizacji i analiza odchyleń,
  • analiza i kontrola wyników finansowych, monitorowanie realizacji celów budżetowych,
  • proaktywna rola we wdrażaniu, utrzymaniu i rozwoju obecnych systemów oraz procesów raportowania,
  • bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym oraz kierownikami innych działów.

Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • możesz wykazać się minimum 5 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmach o zróżnicowanym profilu działalności,
  • posiadasz doświadczenie w pracy w zespole o rozbudowanej strukturze w centrali jak
    i współpracy ze spółkami z grupy,
  • współpraca z jednostkami biznesowymi (klientem wewnętrznym) jest Twoją mocną stroną,
  • znasz zagadnienia związane z controllingiem i budżetowaniem, analizami finansowo-ekonomicznymi oraz narzędziami i technikami oceny opłacalności projektów,
  • masz umiejętności zarówno syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i zwięzłego prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji,
  • biegle posługujesz się MS Power Point i Excel, przygotowujesz prezentacje i zestawienia dla kadry menedżerskiej,
  • charakteryzuje Cię otwartość na zmiany i gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach, inicjatywa we wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • Twoim atutem będzie znajomość branż: logistycznej, produkcyjnej, budowlanej i finansowej oraz biznesowego języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252
 
Rekrutacja odbywa się dla firmy o ustabilizowanej pozycji, lidera w branży, realizującej złożone projekty inwestycyjne.
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252
 
Rekrutacja odbywa się dla firmy o ustabilizowanej pozycji, lidera w branży, realizującej złożone projekty inwestycyjne.

Specjalista ds. Controllingu

Jakie będą Twoje zadania?

  • sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby Spółki – analiza wyników finansowych
    i operacyjnych (rachunek wyników, bilans, analiza cash flow, raporty operacyjne, analiza rentowności klientów) razem z komentarzem oraz ich prezentacją dla kadry zarządzającej,
  • analiza kluczowych wskaźników wraz z rekomendacjami dotyczącymi ich poprawy,
  • dostarczanie informacji zarządczych w formie analiz i rekomendacji dla Zarządu i organów nadzorujących,
  • wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności projektów inwestycyjnych,
  • sporządzanie planu rzeczowo-finansowego,
  • udział w budowie modeli kalkulacyjnych oraz modeli do wyceny aktywów finansowych,
  • wsparcie w analizie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • udział w przygotowaniu rocznego budżetu, forecastu, kontrola realizacji i analiza odchyleń,
  • analiza i kontrola wyników finansowych, monitorowanie realizacji celów budżetowych,
  • proaktywna rola we wdrażaniu, utrzymaniu i rozwoju obecnych systemów oraz procesów raportowania,
  • bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym oraz kierownikami innych działów.

Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • możesz wykazać się minimum 5 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmach o zróżnicowanym profilu działalności,
  • posiadasz doświadczenie w pracy w zespole o rozbudowanej strukturze w centrali jak
    i współpracy ze spółkami z grupy,
  • współpraca z jednostkami biznesowymi (klientem wewnętrznym) jest Twoją mocną stroną,
  • znasz zagadnienia związane z controllingiem i budżetowaniem, analizami finansowo-ekonomicznymi oraz narzędziami i technikami oceny opłacalności projektów,
  • masz umiejętności zarówno syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i zwięzłego prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji,
  • biegle posługujesz się MS Power Point i Excel, przygotowujesz prezentacje i zestawienia dla kadry menedżerskiej,
  • charakteryzuje Cię otwartość na zmiany i gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach, inicjatywa we wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • Twoim atutem będzie znajomość branż: logistycznej, produkcyjnej, budowlanej i finansowej oraz biznesowego języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne