Specjalista ds. CRM

  • Warszawa, mazowieckie
  • Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 11.09.2019
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 11.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy polską firmą od prawie 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji działa ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

    Specjalista ds. CRM

    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej,
    • Pakiet benefitów (kartę sportową, bezpłatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie),
    • Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
    • Przestrzeń do samodzielnego działania i podejmowania inicjatywy.

    Twoje zadania:

    • Udział w tworzeniu strategii CRM w zakresie kreowania i prowadzenia programów lojalnościowych, kampanii sprzedażowych i wydarzeń,
    • Planowanie i realizacja akcji promocyjnych dla Klientów EURO w zależności od profilu Klienta,
    • Inicjowanie i realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem danych kontaktowych i zgód na komunikację marketingową od klientów oraz motywowaniem klientów do rejestracji zakupów,
    • Dbałość o aktualizację regulaminu sklepów i zgodność prowadzonych działań, z przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami regulującymi pozyskanie i przetwarzanie danych osobowych oraz komunikację marketingową z Klientami,
    • Monitorowanie i raportowanie zrealizowanych akcji oraz przygotowanie rekomendacji celem zwiększenia efektywności prowadzonych działań,
    • Rozwój i  udoskonalanie usług oferowanych klientom,
    • Zarządzanie i budowanie segmentów klientów,
    • Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy Doradców.

    Nasze oczekiwania:

    • Co najmniej 2-latnie doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem bezpośrednim, marketingiem internetowym, handlem detalicznym,
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem lub  Psychologia / Socjologia,
    • Znajomość Google Analytics na poziomie podstawowym,
    • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
    • Znajomość zagadnień związanych z programami lojalnościowymi,
    • Dobra znajomość języka angielskiego,
    • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności wyciągania trafnych wniosków,
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (budowanie relacji).