CEMEX Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Customer Experience

CEMEX Polska Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Krakowiaków 46

Warszawa

Specjalista ds. Customer Experience

Miejsce pracy: ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę

Główne zadania:

  • Przygotowywanie lokalnych oraz regionalnych raportów i analiz na podstawie danych z różnych źródeł, w tym: NPS, KPIs, CJE i inne, dla szerokiego wachlarza interesariuszy, w tym Management Team;
  • Koordynowanie procesu NPS oraz KPIs, w tym dbanie o terminowość i realizację poszczególnych etapów/zadań oraz wsparcie techniczne i merytoryczne dla interesariuszy w regionie EMEAA;
  • Zapewnienie wysokich standardów jakości danych / poprawności kalkulacji wskaźników oraz rozwój nowych narzędzi, automatyzujących pomiary na różnych etapach CJE - Customer Journey Experience (np. Tableau, Power BI);
  • Wsparcie (koordynowanie) międzynarodowych projektów z zakresu Customer Experience, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru analitycznego;
  • Monitorowanie postępów inicjatyw krajowych oraz regionalnych;
  • Wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacyjnych w regionie.

Wymagania formalne:

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, zwłaszcza Excel;
  • Mile widziana znajomość Power BI lub Tableau;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki - Ekonomia, Zarządzanie, Marketing, lub pokrewne);
  • Mile widziana znajomość procesu Design Thinking oraz Zwinnego Zarządzania Projektami.

W przypadku mniejszego doświadczenia lub niespełnienia wszystkich wymagań formalnych przez Kandydata rozważamy zatrudnienie na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Customer Experience.


Oczekiwania interpersonalne:

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
  • Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność zarządzania czasem oraz realizacji zadań w terminie;
  • Kreatywność i otwartość w proponowaniu usprawnień;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Orientacja na cele.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED, Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Specjalista ds. Customer Experience
Miejsce pracy: ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę

Główne zadania:

  • Przygotowywanie lokalnych oraz regionalnych raportów i analiz na podstawie danych z różnych źródeł, w tym: NPS, KPIs, CJE i inne, dla szerokiego wachlarza interesariuszy, w tym Management Team;
  • Koordynowanie procesu NPS oraz KPIs, w tym dbanie o terminowość i realizację poszczególnych etapów/zadań oraz wsparcie techniczne i merytoryczne dla interesariuszy w regionie EMEAA;
  • Zapewnienie wysokich standardów jakości danych / poprawności kalkulacji wskaźników oraz rozwój nowych narzędzi, automatyzujących pomiary na różnych etapach CJE - Customer Journey Experience (np. Tableau, Power BI);
  • Wsparcie (koordynowanie) międzynarodowych projektów z zakresu Customer Experience, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru analitycznego;
  • Monitorowanie postępów inicjatyw krajowych oraz regionalnych;
  • Wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacyjnych w regionie.

Wymagania formalne:

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, zwłaszcza Excel;
  • Mile widziana znajomość Power BI lub Tableau;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki - Ekonomia, Zarządzanie, Marketing, lub pokrewne);
  • Mile widziana znajomość procesu Design Thinking oraz Zwinnego Zarządzania Projektami.

W przypadku mniejszego doświadczenia lub niespełnienia wszystkich wymagań formalnych przez Kandydata rozważamy zatrudnienie na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Customer Experience.


Oczekiwania interpersonalne:

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
  • Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność zarządzania czasem oraz realizacji zadań w terminie;
  • Kreatywność i otwartość w proponowaniu usprawnień;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Orientacja na cele.

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED, Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Ogłoszenie archiwalne