Specjalista ds. Digital Marketingu

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2018-10-18
  • Ważna jeszcze 2 dni (do 2018-11-17)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SIMA Consulting to Twój zaufany doradca do spraw human resources. Nasz zespół tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży HR, którzy specjalizują się w rekrutacji kandydatów na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. Do grona naszych doradców należą także eksperci zajmujący się zagadnieniami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych czy naliczania wynagrodzeń. Wszystko to pozwala nam kompleksowo realizować zlecane nam przez Klientów zadania związane z rekrutacją, doradztwem personalnym i innymi obszarami HR, a co najważniejsze – proponować innowacyjnie i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania.


    Dla naszego Klienta, jednego z liderów branży deweloperskiej, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Digital Marketingu
    Miejsce pracy: Poznań

    Zakres obowiązków:

    • Tworzenie i realizacja polityki i strategii w zakresie digital marketingu dla inwestycji deweloperskich oraz działalności związanej ze sprzedażą gruntów.
    • Prowadzenie działań z zakresu strategii content marketingowej (tworzenie treści, infografik, kreacji na potrzeby publikacji, dystrybucja treści).
    • Obsługa social mediów (tworzenie profilów, płatna promocja postów, blog).
    • Obsługa kampanii e-marketingowych w zakresie wysyłki newsletterów oraz ich optymalizacji.
    • Tworzenie i optymalizacja kampaniami reklamowymi (Google AdWords, Facebook Ads).
    • Analiza wskaźników oraz ruchów na stronie internetowej.
    • Realizacja celów budżetowych w oparciu o KPI.
    • Optymalizacja kanałów generujących ruch w odniesieniu do produktów.
    • Projektowanie oraz przygotowywanie materiałów graficznych do druku (foldery, broszury, reklama zewnętrzna, etc.) wraz z nadzorem.

    Poszukiwane kompetencje:

    • Znajomość narzędzi: Google Analytics, HTML, Google Adwords.
    • Podstawowa znajomość kluczowych systemów CMS dostępnych na rynku.
    • Znajomość procesu wytwarzania portali, stron internetowych, landing pages.
    • Znajomość programów graficznych oraz wiedza w obszarze kompozycji, typografii będzie dodatkowym atutem.
    • Umiejętność pisania w sposób zwięzły i ciekawy.
    • Wiedza merytoryczna z zakresu digital marketingu (UX, produkcja www, optymalizacja ecommerce).
    • Analityczne podejście.
    • Umiejętności wnioskowania na bazie zbieranych danych.
    • Kreatywne myślenie w kontekście prowadzonych działań reklamowych.
    • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

    Zainteresowane osoby zachęcamy do aplikowania swojego CV.


    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."