Oferta pracy

Specjalista ds. Digital Marketingu

Calzedonia/Intimissimi/TezenisO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Jako Calz Polska posiadamy sieć ponad 150 sklepów tworzących tętniącą życiem grupę marek Calzedonia, Intimissimi, Tezenis oraz Falconeri. Od początku systematycznie zwiększamy również udział w rynku i rozszerzamy zasięg swojej działalności rozwijając internetową sieć sprzedaży. W naszej organizacji wierzymy we wspólną tożsamość, entuzjazm i aktywne współuczestnictwo. Jesteśmy przekonani, że firma może osiągać swoje cele wyłącznie wtedy, kiedy naprawdę ceni swoich pracowników i pomaga im zrealizować w pełni ich potencjał.

Do naszego zespołu Communication & Image poszukujemy Kandydatów podobnych do nas - pełnych pasji do świata mody i najnowszych trendów, zmotywowanych do ciągłego poszerzania swoich kompetencji, dla których proaktywność i „can-do attitude” są kluczem do sukcesu.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

SPECJALISTA DS. DIGITAL MARKETINGU

TWOJE ZADANIA:

  • Planowanie i realizacja kampanii online na różnorodnych platformach (np. Google, Analytics, Facebook, Instagram, Twitter)
  • Monitorowanie i ewaluacja kampanii przy użyciu narzędzi, takich jak np. Google Analytics
  • Kontrola budżetów i targetów kampanii
  • Analiza danych oraz osiąganych efektów, współtworzenie dalszej strategii, optymalizacja prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI
  • Współpraca z agencjami wspierającymi poszczególne działania marketingowe
  • Przygotowywanie i aktualizacja treści oraz materiałów na potrzeby komunikacji online

OD CIEBIE OCZEKUJEMY:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie zdobyte w domu mediowym będzie dodatkowym atutem)
  • Umiejętności samodzielnego kreowania oraz planowania kampanii online
  • Doboru odpowiedniego procesu planowania oraz formatu reklamy do różnorodnych celów kampanii
  • Biegłej umiejętności planowania kampanii z wykorzystaniem różnorodnych metod zakupu, np. CPA, CPC, CPM, CPS i CPL
  • Doświadczenia w planowaniu kampanii display oraz wiedzy z zakresu dostawców, technologii oraz metod zakupu powierzchni reklamowych
  • Wiedzy i umiejętności swobodnego korzystania z narzędzi online, takich jak: Google Analytics, Facebook Business Manager, UTM, Bitly, Social Bakers.
  • Znajomości programu i technologii Ad Server i Analytics.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz zdolności organizacyjnych.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do karty Multisport
  • Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek
  • Możliwość bezpośredniego wpływu na zwiększenie świadomości naszych marek
  • Pracę w miłej atmosferze w międzynarodowym środowisku.
  • Naukę języków obcych
  • Kartę lunchową

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy