Oferta pracy

Specjalista ds. digital marketingu

Craftware Sp. z o.o.O firmie

  • Wołoska 22, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Craftware Sp. z o.o.

Wołoska 22

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Udział w opracowaniu strategii komunikacji, planowaniu i realizacji kampanii digitalowych związanych z promocją usług w Polsce i za granicą (szczególnie na rynku szwedzkim)

  • Współudział w planowaniu i realizacji kampanii Account Based Marketing

  • Planowanie i prowadzenie kampanii Lead Generation

  • Odpowiedzialność za inbound i outbound marketing w zakresie powierzonych zadań

  • Zarządzanie serwisami internetowymi (tworzenie treści - sprzedażowych i promocyjnych, optymalizacje SEO, UX)

  • Przygotowywanie, prowadzenie i analiza płatnych kampanii reklamowych (Facebook Ads, kampanie na Linkedin, Google Ads) we współpracy z agencjami zewnętrznymi

  • Analiza konkurencji na poziomie wyróżników i komunikacji marketingowej

  • Raportowanie i analiza skuteczności prowadzonych działań oraz optymalizacja tych działań

  • Bieżąca współpraca z zespołami sprzedaży oraz zespołami technicznymi (m.in. konsultanci, developerzy)

  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi (w tym agencją ze Szwecji)

Nasze wymagania

  • Min. 4 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze Digital Marketingu lub podobnym

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2

  • Doświadczenie w marketingu w branży IT lub e-commerce - zrozumienie tej branży, jej aspektów technologicznych i biznesowych

  • Znajomość trendów w obszarze marketingu internetowego

  • Praktyczna znajomość Google Ads, Google tag manager, Google Search Console, FB Manager Reklam, Linkedin Manager Kampanii umożliwiająca planowanie i realizację działań marketingowych przy wsparciu agencji zewnętrznych oraz rozliczanie efektów tych działań

  • Praktyczna znajomość zagadnień SEO i SEM umożliwiająca samodzielną realizację zadań

  • Praktyczna znajomość Google Analytics umożliwiająca samodzielne analizy serwisów internetowych

  • Praktyczna znajomość Wordpress umożliwiająca samodzielne zarządzanie serwisem internetowym

  • Analityczny umysł

  • Nastawienie na realizację celów

  • Odwaga w testowaniu nowych pomysłów i rozwiązań

  • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań

Mile widziane

  • doświadczenie w Account Based Marketing

  • praktyczna znajomość HTML i CSS

  • umiejętność tworzenia grafik lub video

  • podstawowa znajomość programu graficznego typu Photoshop

To oferujemy

  • Biblioteczkę do Twojej dyspozycji

  • Możliwość pracy częściowo zdalnej

  • Elastyczne godziny pracy

  • Różne formy współpracy

  • Kartę Multisport

  • Opiekę medyczną

  • Zwrot kosztów zdanych certyfikatów

  • Świetną atmosferę pracy

  • Swobodny dress code

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne