Oferta pracy

Specjalista ds. digital marketingu

Totalizator Sportowy

Totalizator Sportowy

Targowa 25

Praga-Północ

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • planowanie, wdrażanie i realizacja kampanii digital w różnych modelach zakupowych,

  • inicjowanie działań zwiększających skuteczność prowadzonych kampanii,

  • optymalizacja wskaźników kampanii w celu realizacji określonych KPI,

  • wyciąganie wniosków i tworzenie rekomendacji na podstawie analiz i raportów dotyczących prowadzonych kampanii,

  • współpraca z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi.

Nasze wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w branży e-commerce na podobnym stanowisku, (doświadczenie w agencji performance mile widziane)

  • doświadczenie w zarządzaniu kampaniami o wysokich budżetach,

  • dobra znajomość takich narzędzi jak Google Marketing Platform, Meta Business Manager, Adform

  • umiejętność analizowania danych marketingowych oraz doświadczenie w realizacji kampanii performance marketingowych,

  • wiedza na temat działania kanałów pozyskiwania ruchu na stronę,

  • otwartość na komunikację i szukanie nowych rozwiązań,

  • umiejętność obsługi programu Adobe Photoshop (mile widziane)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

Totalizator Sportowy

Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Powstaliśmy ponad 65 lat temu by gromadzić środki, z których finansowane są remonty i budowa obiektów oraz urządzeń sportowych. W dalszej kolejności zaczęliśmy również przekazywać fundusze na szeroko rozumianą kulturę narodową. Jesteśmy monopolistą w dziedzinie organizacji gier liczbowych i loterii pieniężnych w Polsce.

Przewiń do profilu firmy