Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. digital marketingu
Human Partner Sp. z o.o.
Wrocław
Wrocław, dolnośląskie- ogłoszenie wygasło 14 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisko będzie marketing zorientowany na pozyskiwanie leadów B2B. Szczegółowe działania to:
Prowadzenie profili firmowych na Facebooku i Linkedin, w tym Facebook Ads
Przygotowywanie treści na kanały Social Media i na stronie www wraz z opracowaniem graficznym, w oparciu o wytyczne
Pomoc graficzna w opracowywaniu materiałów marketingowych
Publikacja blog postów na stronie firmowej i w SM (wraz z ich analizą i poprawkami pod kątem SEO)
Planowanie i prowadzenie digitalowych kampanii marketingowych (głównie FB, e-mail marketing, Linkedin)
Przygotowywanie landing page w oparciu o dostępny szablon w CMS WordPress
Opieka nad stroną firmową pod kątem SEO (WordPress)
Organizacja logistyczna i marketingowa firmowych webinarów
Praca w Google Analitycs w celu optymalizacji działań marketingowych
Inicjowanie działań marketingowych mających na celu generowanie leadów B2B
Nasze wymagania
Bardzo waże by osoba na tym stanowisku posiadała:
Minimum 1-2 roczne doświadczenia na podobnym stanowisku lub w agencji kreatywnej
Umiejętność obsługi przynajmniej jednego programu graficznego: Photoshop, Affinity Designer, Adobe Illustrator, Corel
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kanałów i kampanii w social mediach, zarówno płatnych, jak i organicznych
Doświadczenie w przygotowaniu contentu oraz moderacji strony firmowej
Doświadczenie w projektowaniu grafik i video
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii lead generation (min. rok)
Doświadczenie w obsłudze LinkedIn i LinkedIn Premium (min. rok)
Doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych na Facebooku, w tym obsługa Facebook Ads
Lekkie pióro - zdolność tworzenia jakościowych i angażujących treści dla B2B
Umiejętność obsługi Google Analytics i HTML co najmniej na poziomie podstawowym
Wiedzę i umiejętność pisania tekstów pod kątem SEO
Umiejętność obsługi WordPress
Wykształcenie wyższe min. licencjat
Mile wdziane:
Znajomość SALESmanago (zarządzanie bazą CRM, procesami automatyzacji, wysyłką mailingu, publikacja formularzy)
Umiejętność obsługi evenea
Doświadczenie w organizacji webinarów,
Umiejętność obsługa dowolnego programu do montażu filmów
Bardzo istotne są dla nas:
Samodzielność i odpowiedzialność
Łatwość, swoboda i kultura komunikacji międzyludzkiej
Zaangażowanie i pasja
To oferujemy
Co możemy Ci zaoferować?
Proponujemy umowę o pracę. Ale jesteśmy otwarci na propozycje – poszukujemy osoby, która chce współtworzyć nasz zespół w dłuższej perspektywie
Atmosfera otwartości i swobodnego wyrażania własnego zdania
Dajemy możliwość udziału w zewnętrznych i wewnętrznych szkoleniach i webinarach
Prywatna opieka medyczna
Dodatkowe dwa dni płatnego urlopu: W Twoje urodziny i w Wigilię
Gwarantujemy brak nudy: różnorodność zadań, pracę przy ciekawych projektach i rozwój
Zapewniamy pełen pakiet narzędzi potrzebnych do pracy
Pracujemy elastycznie (praca zdalna, stacjonarna i mieszana)
Sam decydujesz w jakich godzinach pracujesz.
Pracujemy m.in. na narzędziach: Evenea, Salesmanago, MsOffice365, Zoom, dlatego cenimy znajomość i umiejętność obsługi nowych technologii, a także chęć do nauki nowych rzeczy.
Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Pozostali, którzy chcą zrobić coś więcej niż tylko przesłanie CV mogą nagrać również video (do 4 minut) i opowiedzieć np. o sobie, o swoich planach zawodowych i dlaczego chcą dołączyć do naszego zespołu.
O nas
Jesteśmy firmą z branży szkoleniowo-konsultingowej. Dzięki przeszło 17-letniemu doświadczeniu doskonale rozumiemy potrzeby przedsiębiorstw i potrafimy dobrać odpowiednie narzędzia do dalszego rozwoju. Specjalizujemy się w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń rozwijających i uzupełniających kwalifikacje pracowników oraz pozyskiwaniu zewnętrznego finansowania na realizację inwestycji, w tym szkoleń.
Wysoki poziom usług rozwojowych gwarantują system zarządzania jakością zgodny z najnowszą normą ISO 9001:2015 oraz kadra trenerów i doradców z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem biznesowym.