Z.A.E. ERGOM Sp. z o.o.

Specjalista ds. e-commerce i komunikacji

Z.A.E. ERGOM Sp. z o.o. O firmie

5000-7500 zł brutto / mies.

Z.A.E. ERGOM Sp. z o.o.

Nowe Sady 10

Łódź

Zakład Aparatury Elektrycznej Ergom Sp. z o.o. to polska firma z branży elektrotechnicznej z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą inżynierską nastawioną na ciągły rozwój. Dzięki pracy z pasją, konsekwencji, dbałości o środowisko i społeczeństwo jesteśmy solidnym partnerem w biznesie.
Poszukujemy ambitnych i zaangażowanych osób podzielających nasze wartości.
Więcej o firmie na www.ergom.com
Specjalista ds. e-commerce i komunikacji
Miejsce pracy: Łódź
Zakład Aparatury Elektrycznej Ergom Sp. z o.o. to polska firma z branży elektrotechnicznej z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą inżynierską nastawioną na ciągły rozwój. Dzięki pracy z pasją, konsekwencji, dbałości o środowisko i społeczeństwo jesteśmy solidnym partnerem w biznesie.
Poszukujemy ambitnych i zaangażowanych osób podzielających nasze wartości.
Więcej o firmie na www.ergom.com

Zakres obowiązków:

  • administracja platformy internetowej opartej o platformę Magento,
  • analityka internetowa,
  • udział w tworzeniu projektów graficznych materiałów reklamowych (szczególnie do działań w intrenecie),
  • mierzenie skuteczności realizowanych kampanii i ich optymalizacja,
  • zarządzanie projektem rozwoju platformy B2B,
  • nadzór nad realizacją strategii działania w intranecie,
  • zarządzanie kompaniami mailingowymi,
  • przeprowadzanie badań marketingowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane marketing),
  • podstawowa znajomość: Google analytics, Google Ads, Tag manager,
  • znajomość zagadnień związanych z promocją firmy B2B w intranecie,
  • znajomość html, oraz CSS,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność samodzielnej oraz zespołowej pracy przy realizacji postawionych zadań,
  • znajomość MsOffice (Excel, Word, PowerPoint),
  • “otwarty umysł” ,
  • min. 1 roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość programów graficznych pakietu Adobe (Photoshop, Indesign)
  • mile widziana znajomość platformy Magento,
  • mile widziana znajomość zagadnień SEM/SEO,
  • mile widziane doświadczenie z pracą z zewnętrznymi software house.

Oferujemy:

  • zatrudnienie „od zaraz”,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i poszerzania kwalifikacji zawodowych,
  • bony świąteczne, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego.

Widełki płacowe:  > 5.000 brutto

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Zakład Aparatury Elektrycznej Ergom Sp. z o.o. to polska firma z branży elektrotechnicznej z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą inżynierską nastawioną na ciągły rozwój. Dzięki pracy z pasją, konsekwencji, dbałości o środowisko i społeczeństwo jesteśmy solidnym partnerem w biznesie.
Poszukujemy ambitnych i zaangażowanych osób podzielających nasze wartości.
Więcej o firmie na www.ergom.com
Specjalista ds. e-commerce i komunikacji

Zakres obowiązków:

  • administracja platformy internetowej opartej o platformę Magento,
  • analityka internetowa,
  • udział w tworzeniu projektów graficznych materiałów reklamowych (szczególnie do działań w intrenecie),
  • mierzenie skuteczności realizowanych kampanii i ich optymalizacja,
  • zarządzanie projektem rozwoju platformy B2B,
  • nadzór nad realizacją strategii działania w intranecie,
  • zarządzanie kompaniami mailingowymi,
  • przeprowadzanie badań marketingowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane marketing),
  • podstawowa znajomość: Google analytics, Google Ads, Tag manager,
  • znajomość zagadnień związanych z promocją firmy B2B w intranecie,
  • znajomość html, oraz CSS,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność samodzielnej oraz zespołowej pracy przy realizacji postawionych zadań,
  • znajomość MsOffice (Excel, Word, PowerPoint),
  • “otwarty umysł” ,
  • min. 1 roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość programów graficznych pakietu Adobe (Photoshop, Indesign)
  • mile widziana znajomość platformy Magento,
  • mile widziana znajomość zagadnień SEM/SEO,
  • mile widziane doświadczenie z pracą z zewnętrznymi software house.

Oferujemy:

  • zatrudnienie „od zaraz”,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i poszerzania kwalifikacji zawodowych,
  • bony świąteczne, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego.

Widełki płacowe:  > 5.000 brutto

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy