Ta oferta pracy jest nieaktualna od 442 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce

  • Jasin (pow. poznański), wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 03.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

     

     

     

    Zapraszamy Ciebie do wspólnej podróży!

    Jesteśmy producentem nowoczesnych akcesoriów meblowych takich jak systemy szuflad, zawiasy, systemy podnośników do szafek górnych. Od ponad 50 lat dostarczamy najwyższej jakości produkty klientom na całym świecie. Jako lider w branży prowadzimy szeroko zakrojone kampanie marketingowe.


    Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, posiadasz zmysł techniczny, a analizowanie danych to dla Ciebie przyjemność?


    Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce
    Miejsce pracy: Jasin (pow. poznański)

    Jakie są zadania na tym stanowisku?

    • bieżąca obsługa klientów: telefoniczna, internetowa, mailowa,
    • obsługa systemów e-commerce i innych wspierających sprzedaż,
    • doradztwo i pomoc techniczna w zakresie oferowanych produktów,
    • wystawianie faktur, korekt faktur,
    • przygotowywanie raportów z bieżącej sytuacji na rynku i analiza oferty konkurencji na potrzeby działu marketingu.

    Szukamy osoby, która:

    • posiada doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane,
    • bardzo dobrze zna pakietu MS Office,
    • bardzo dobrze zna j. angielski, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
    • szybko się uczy, a obsługa programów oraz nowoczesnych narzędzi nie sprawia jej trudności,
    • posiada zmysł techniczny (potrafi czytać rysunki techniczne, posiada zdolności manualne), mile widziane będzie doświadczenie w pracy branży meblarskiej,
    • lubi analizować dane i potrafi przedstawiać je w czytelny sposób,
    • ceni sobie pracę w zespole,
    • jest komunikatywna, potrafi słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów.

    Co oferujemy:

    • pracę w firmie będącej liderem na rynku z produktami najwyższej jakości,
    • praca z nowoczesnymi narzędziami wspierającymi sprzedaż,
    • samodzielne i kreatywne zadania,
    • pracę w zaangażowanym zespole z wieloletnim doświadczeniem,
    • pakiet socjalny: dofinansowanie do dojazdów i obiadów w firmowej kantynie, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe.

    Więcej informacji na temat stanowiska: Izabela Lipiec Wojciechowska, tel. 61 895 1986, izabela.lipiec@blum.com

     

    Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert zawierających CV i list motywacyjny za pomocą formularza online na www.blum.com/kariera (preferowana forma aplikacji), drogą mailową: praca@blum.com (Prosimy o umieszczanie w temacie maila dopisku Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce), bądź na adres:

     

    Blum Polska Sp. z o.o.

    ul. Poznańska 16

    62 - 020 Jasin k/Swarzędza

    (Prosimy o umieszczanie na kopercie dopisku Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce

     

    Pamiętaj o załączeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U.133 poz. 883“