Asseco Business Solutions S.A.

Specjalista ds. e-commerce - Koordynator projektu

Asseco Business Solutions S.A. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 30 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Specjalista ds. e-commerce - Koordynator projektu
Miejsce pracy: Warszawa

Czym będziesz się zajmować:

  • Opracowaniem, wdrożeniem i rozwojem metodyki sprzedaży rozwiązań klasy e-commerce w sieci partnerskiej Asseco Business Solutions S.A.
  • Tworzeniem materiałów eksperckich (dla sieci partnerskiej Asseco BS), dotyczących strategii oraz metod sprzedaży rozwiązań klasy e-commerce
  • Współpracą z działem sprzedaży i marketingu w zakresie realizacji celów handlowych oraz kampanii marketingowych związanych z produktami klasy e-commerce
  • Współpracą z działem produkcji w zakresie rozwoju obecnych oraz tworzenia nowych rozwiązań klasy e-commerce
  • Tworzeniem koncepcji rozwojowych oraz nadzór nad ich realizacją
  • Analizą rynku w zakresie systemów klasy e-commerce oraz metod sprzedaży w kanałach online

Poszukujemy osób, które:

  • Posiadają kilkuletnie, praktyczne doświadczenie w zakresie prowadzenia sprzedaży w kanałach e-commerce (b2b i/lub b2c)
  • Mogą się pochwalić dobrą znajomością systemów klasy e-commerce (np. PrestaShop, Magento, itp.)
  • Mają doświadczenie w zakresie prowadzenia sprzedaży na takich platformach jak: Allegro, eBay, Amazon
  • Posiadają praktyczną wiedzę na temat sprzedaży e-commerce oraz marketingu internetowego, w tym:
    • przygotowania oferty handlowej dla sprzedaży w kanałach
      e-commerce (prezentacja produktów, oferta cenowa)
    • projektowania i prowadzenia kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych (b2c i/lub b2b) w kanałach on-line i social media
    • przygotowywania i prowadzenia akcji promocyjnych/lojalnościowych w kanałach
      e-commerce
    • wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w prowadzeniu kampanii
      e-commerce
    • wykorzystania narzędzi analitycznych umożliwiających pomiar efektywności realizowanych kampanii e-commerce
    • wykorzystania mediów społecznościowych w zakresie wsparcia sprzedaży
      e-commerce
  • Mają umiejętności analityczne i doświadczenie w pracy na zbiorach danych
  • Cechują się samodzielnością, decyzyjnością i nastawieniem na realizację zadań

Dodatkowo docenimy:

  • Praktyczną znajomość systemów klasy ERP
  • Doświadczenie w koordynowaniu dużych projektów
  • Umiejętność priorytetyzacji projektów
  • Silną własną motywację
  • Kreatywność w zakresie poszukiwania nowych rozwiązań
aplikuj
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. e-commerce - Koordynator projektu

Czym będziesz się zajmować:

  • Opracowaniem, wdrożeniem i rozwojem metodyki sprzedaży rozwiązań klasy e-commerce w sieci partnerskiej Asseco Business Solutions S.A.
  • Tworzeniem materiałów eksperckich (dla sieci partnerskiej Asseco BS), dotyczących strategii oraz metod sprzedaży rozwiązań klasy e-commerce
  • Współpracą z działem sprzedaży i marketingu w zakresie realizacji celów handlowych oraz kampanii marketingowych związanych z produktami klasy e-commerce
  • Współpracą z działem produkcji w zakresie rozwoju obecnych oraz tworzenia nowych rozwiązań klasy e-commerce
  • Tworzeniem koncepcji rozwojowych oraz nadzór nad ich realizacją
  • Analizą rynku w zakresie systemów klasy e-commerce oraz metod sprzedaży w kanałach online

Poszukujemy osób, które:

  • Posiadają kilkuletnie, praktyczne doświadczenie w zakresie prowadzenia sprzedaży w kanałach e-commerce (b2b i/lub b2c)
  • Mogą się pochwalić dobrą znajomością systemów klasy e-commerce (np. PrestaShop, Magento, itp.)
  • Mają doświadczenie w zakresie prowadzenia sprzedaży na takich platformach jak: Allegro, eBay, Amazon
  • Posiadają praktyczną wiedzę na temat sprzedaży e-commerce oraz marketingu internetowego, w tym:
    • przygotowania oferty handlowej dla sprzedaży w kanałach
      e-commerce (prezentacja produktów, oferta cenowa)
    • projektowania i prowadzenia kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych (b2c i/lub b2b) w kanałach on-line i social media
    • przygotowywania i prowadzenia akcji promocyjnych/lojalnościowych w kanałach
      e-commerce
    • wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w prowadzeniu kampanii
      e-commerce
    • wykorzystania narzędzi analitycznych umożliwiających pomiar efektywności realizowanych kampanii e-commerce
    • wykorzystania mediów społecznościowych w zakresie wsparcia sprzedaży
      e-commerce
  • Mają umiejętności analityczne i doświadczenie w pracy na zbiorach danych
  • Cechują się samodzielnością, decyzyjnością i nastawieniem na realizację zadań

Dodatkowo docenimy:

  • Praktyczną znajomość systemów klasy ERP
  • Doświadczenie w koordynowaniu dużych projektów
  • Umiejętność priorytetyzacji projektów
  • Silną własną motywację
  • Kreatywność w zakresie poszukiwania nowych rozwiązań

Ogłoszenie archiwalne