Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. e-commerce

Amex Stationery Sp. z o.o.

  • Sikorki 2, Czyżyny, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Amex Stationery Sp. z o.o.

Sikorki 2

Czyżyny

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie sprzedażą w naszym sklepie internetowym (Shoper) oraz na platformach marketplace (allegro, amazon).

  • Współpraca z agencjami marketingowymi realizującymi usługi na potrzeby ecommerce: SEO/SEM, content, itd.

  • Analiza danych i na tej podstawie rozwijanie sprzedaży (nowe kanały, produkty, działania itd.).

  • Współpraca z Działem Obsługi Klienta i innymi jednostkami w firmie w celu podnoszenia jakości oferowanych usług.

Nasze wymagania

  • Jeśli posiadasz doświadczenie i szukasz szansy, aby przetestować swoje pomysły, jeśli chcesz realnie budować nowoczesną sprzedaż internetową opartą o superciekawe produkty – czytaj dalej…

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze e-commerce.

  • Znajomość narzędzi: Shoper, Baselinker, Google Ads, Analytics oraz dobra znajomość Excela.

  • Umiejętność wyciągania logicznych wniosków z dostępnych danych i rekomendowanie wniosków podnoszących skuteczność sprzedaży w powierzonych kanałach.

Mile widziane

  • Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na platformach marketplace: Allegro, Amazon, Empik, Ceneo lub innych.

  • Doświadczenie we wdrażaniu i/lub integracji narzędzi e-commerce.

  • Znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • Stabilne i przyjazne środowisko pracy,

  • Pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • Rynkowe wynagrodzenie,

  • Wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych,

  • Przyjazną atmosferę,

  • Elastyczny czas pracy (dowolne 8 godzin pomiędzy 7-17),

  • Dofinansowane lunch’e, dodatkowe dni wolne od pracy,

  • Pakiet medyczny.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

Amex Stationery Sp. z o.o.

Na polskim rynku działamy od początku lat 80-tych ubiegłego stulecia. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży PBS pozwoliło nam osiągnąć pozycję rzetelnego i profesjonalnego importera, dystrybutora oraz producenta artykułów biurowych i szkolnych.

Jesteśmy domem najlepszych marek branży biurowo-szkolnej. Współpracują z nami najwięksi z całego świata, m.in. Faber-Castell, tesa, Novus, Dahle czy Tarifold. Tworzymy też marki własne, w tym najważniejszą – MemoBe.

Naszym Partnerom zapewniamy profesjonalne wsparcie handlowo-marketingowe oraz kompleksową obsługę logistyczną, dzięki której towar jest dostarczany w dowolne miejsce w kraju, w czasie nie dłuższym niż 48h.

Od siedmiu lat współpracujemy z Zamkiem Królewskim na Wawelu i od ponad trzech z Muzeum Narodowym w Krakowie w ramach wspierania działań edukacyjno-oświatowych.

Przewiń do profilu firmy

W jaki sposób prowadzimy rekrutację?

  • Jeśli do nas pasujesz – zadzwonimy na krótką rozmowę,

  • Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie online na MS Teams,

  • Ostatnim krokiem jest spotkanie w siedzibie firmy.